Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Dan die vrouw bedoel je? Dat zou kunnen.

Willem Engel daarentegen is echt wel slim, anders kom je niet op een universiteit terecht. Dat hij sociaal niet handig is, dat is wel zeker... Maar dat zie je wel vaker met universitaire studenten.
Ik kan genoeg opnoemen met een hoge opleiding die van het padje af geraakt zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Engel vrij

"De rechtbank vindt dat het
verbod op sociale media te ruim
geïnterpreteerd is. Het grondrecht om
zijn mening te uiten weegt zwaarder."
(TT)

Zo, die kan het OM in zijn zak steken... En dat dit voortaan maar meegenomen mag worden bij aanvragen demo's. Dat we gewoon elke demo (hoe idioot het ook is wat er verteld wordt (oke, grens natuurlijk bij bv racistische zaken)) gaan toestaan en niet met slappe smoesjes verbieden, waardoor de vlam in de plan slaat doordat de demonstratie ontruimd wordt (en niet door de demo zelf).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Engel vrij

"De rechtbank vindt dat het
verbod op sociale media te ruim
geïnterpreteerd is. Het grondrecht om
zijn mening te uiten weegt zwaarder."
(TT)

Zo, die kan het OM in zijn zak steken... En dat dit voortaan maar meegenomen mag worden bij aanvragen demo's. Dat we gewoon elke demo (hoe idioot het ook is wat er verteld wordt (oke, grens natuurlijk bij bv racistische zaken)) gaan toestaan en niet met slappe smoesjes verbieden, waardoor de vlam in de plan slaat doordat de demonstratie ontruimd wordt (en niet door de demo zelf).
Welke demo's heb je het in vredesnaam over?
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Max

Administrator
Forumleiding
Je ziet de volgers langzamerhand afhaken. Gezien we de zomer voor de boeg hebben, lijkt het pas weer in de herfst terug te gaan keren. Tenzij ze echt met een gericht vaccin komen op een nieuwe variant acht ik de bereidheid tot het nemen van boosters vrij laag. Kijken wat dat doet in het najaar.

EDIT: Alleen een paar weken in juli dat we onder de honderd zaten met 72 als laagste punt. Lijkt erop dat we onder het laagste punt van 2021 gaan komen. Ongetwijfeld met meer maatregelen was het in 2020 toch heel veel rustiger op de IC’s in de zomer.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Je ziet de volgers langzamerhand afhaken. Gezien we de zomer voor de boeg hebben, lijkt het pas weer in de herfst terug te gaan keren. Tenzij ze echt met een gericht vaccin komen op een nieuwe variant acht ik de bereidheid tot het nemen van boosters vrij laag. Kijken wat dat doet in het najaar.

EDIT: Alleen een paar weken in juli dat we onder de honderd zaten met 72 als laagste punt. Lijkt erop dat we onder het laagste punt van 2021 gaan komen. Ongetwijfeld met meer maatregelen was het in 2020 toch heel veel rustiger op de IC’s in de zomer.
Het gekke is dat er in zomer 2020 zo goed als geen maatregelen waren volgens mij. Apart dat toen het aantal op ic lager was dan in heel 2021
 

Joost

Well-known member
Het gekke is dat er in zomer 2020 zo goed als geen maatregelen waren volgens mij. Apart dat toen het aantal op ic lager was dan in heel 2021
De 1.5m maatregel was in 2020 van toepassing, daar hield nauwelijks iemand zich echt aan maar was voor horeca wel echt een vervelende maatregel.

Daarnaast was dat de alpha variant dus een stuk minder besmettelijk maar wel dodelijker was.
 
Bovenaan