Godverdikkie, 8!
Vanochtend nog mild maar inmiddels wordt het snel minder, kost me ook nog mijn fietstochtje morgen met de mannen.
Sterkte. Zou steady paracetamol slikken om de korts te beperken.
Godverdikkie, 8!
Vanochtend nog mild maar inmiddels wordt het snel minder, kost me ook nog mijn fietstochtje morgen met de mannen.
Zit je nog steeds opgehokt?#jesuiswillem
Daar doet alleen China aan.Viruswaarheid-voorman Willem Engel opnieuw aangehouden
Viruswaarheid-voorman Willem Engel is opnieuw aangehouden. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) zondag bekendgemaakt.www.nu.nl
Hebben we nog een lockdown?
Heb je het filmpje gezien? Wat je nu zegt is zo zwaar overdreven. Ik heb nog nooit zo'n rustige arrestatie gezien.Van de snelweg getrokken en met handboeien om gearresteerd door agenten met bivakmutsen. Er mag wat theater aan te pas komen
Ik zag laatst een foto van haar. Voor iemand die zegt tegen inspuiten van vaccins en voor puur natuur heeft die Engel dan een opvallende vriendin, daar is weinig puur natuur aan...Dat is vanwege Dorientje
Dan die vrouw bedoel je? Dat zou kunnen.Ik heb zo het idee dat Forrest Gump slimmer is.
Heb je het filmpje gezien? Wat je nu zegt is zo zwaar overdreven. Ik heb nog nooit zo'n rustige arrestatie gezien.