Coronavirus 2

Miramar

Well-known member
Ik hoest mij nog steeds de tering net als mijn gezin trouwens. Minstens twee keer week nog lichte koorts. Deze variant is echt taai gebleken. Het gaat maar langzaam echt vooruit.
 

zwammy

Well-known member
Van de snelweg getrokken en met handboeien om gearresteerd door agenten met bivakmutsen. Er mag wat theater aan te pas komen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van de snelweg getrokken en met handboeien om gearresteerd door agenten met bivakmutsen. Er mag wat theater aan te pas komen
Heb je het filmpje gezien? Wat je nu zegt is zo zwaar overdreven. Ik heb nog nooit zo'n rustige arrestatie gezien.
 

JMD

Well-known member
Ik heb zo het idee dat Forrest Gump slimmer is.
Dan die vrouw bedoel je? Dat zou kunnen.

Willem Engel daarentegen is echt wel slim, anders kom je niet op een universiteit terecht. Dat hij sociaal niet handig is, dat is wel zeker... Maar dat zie je wel vaker met universitaire studenten.
 

zwammy

Well-known member
Heb je het filmpje gezien? Wat je nu zegt is zo zwaar overdreven. Ik heb nog nooit zo'n rustige arrestatie gezien.


Tja, legitimeren is verplicht en handboeien zijn niet nodig bij een verzetloze arrestatie dus ze maken gewoon 2 grote fouten waardoor hij weer een stok heeft om mee te slaan. En nu komen natuurlijk ook weer de vergelijkingen met volkert die schending na schending kon plegen en lekker kon rondlopen en deze kwiebus die op de snelweg gearresteerd moet worden, ik vind het niet slim
 
Bovenaan