Eef de Kip
Well-known member
112-50 is 62K en de achterstand was 2 keer zo groot dus die wordt nu gedeeltelijk ingelopen lijkt.Ja, want de GGD heeft cijfers van 50K lager.
112-50 is 62K en de achterstand was 2 keer zo groot dus die wordt nu gedeeltelijk ingelopen lijkt.Ja, want de GGD heeft cijfers van 50K lager.
De achterstand was 131K dus we lopen er nog ongeveer 80k achter.112-50 is 62K en de achterstand was 2 keer zo groot dus die wordt nu gedeeltelijk ingelopen lijkt.
Carnaval, dat wordt ook wat moois.Mooi, zoveel mogelijk zodat we mooi carnaval kunnen vieren
Prachtig. Naar De Kuip met coronapas, mondkap en anderhalve meter en met carnaval gaan we weer helemaal los. Maar goed, helpt wel de zeepbel doorprikken. Als zelfs na carnaval een paar weken later de ziekenhuisopnames niet volledig exploderen, dan kun je heel voorzichtig concluderen dat die explosie ook niet meer gaat komen.
Of iedereen die carnaval gevierd heeft komt massaal in het ziekenhuis. Win-win dus.Prachtig. Naar De Kuip met coronapas, mondkap en anderhalve meter en met carnaval gaan we weer helemaal los. Maar goed, helpt wel de zeepbel doorprikken. Als zelfs na carnaval een paar weken later de ziekenhuisopnames niet volledig exploderen, dan kun je heel voorzichtig concluderen dat die explosie ook niet meer gaat komen.
Genot!Of iedereen die carnaval gevierd heeft komt massaal in het ziekenhuis. Win-win dus.
Of iedereen die carnaval gevierd heeft komt massaal in het ziekenhuis. Win-win dus.
Veel plezier alvast.Oh heerlijk, en dan bedden bezetten van andere mensen, nu al zin in.
Ik was gister nog bij een wedstrijd waar helemaal niet aan de Nederlandse regels gehouden werdenHoho wij gaan binnen met mondkap op anderhalve meter allemaal op een eigen stoel zitten hoor. Oh ja, en met tijdslot en ctb. Hoppa.
Kan me voorstellen dat je die niet wil missen!Kaarten Feyenoord - Sparta binnen. Hopelijk over een paar weken verdere versoepelingen tot 2/3 zodat we ook naar Feyenoord - Cambuur kunnen.
Kan me voorstellen dat je die niet wil missen!
Zullen we kijken of ze naar de 100% fout marge konden.
Oh ja, achteraf praten is altijd makkelijk.