Coronavirus 2

Mario

Well-known member
Coronopas, 1,5 meter afstand en mondkapje dragen in De Kuip verplicht. Dat in de fucking buitenlucht…
En allemaal op je stoeltje blijven zitten, en jippie roepen bij een doelpunt 😄

Maar serieus : Hoe willen ze dit gaan handhaven?

• Leuk
Waarderingen: Max

Miramar

Well-known member
Na vijf dagen nog steeds koorts vooral savonds ellendig gevoel. Ik eindig denk ik op de RIP pagina. Dit zal dan wel de kromowijojovarriant zijn....

Abubakari

Well-known member
Na vijf dagen nog steeds koorts vooral savonds ellendig gevoel. Ik eindig denk ik op de RIP pagina. Dit zal dan wel de kromowijojovarriant zijn....
Dokter de Vries zegt dat je over een week weer zo fris als een Hûntsje bent, week ziek voelen en dan nog een weekje wat moe en daarna knap je op is mijn prognose. Ellendig gevoel zal gewoon aanblijven zolang je voor Feyenoord bent vrees ik.

Miramar

Well-known member
Dokter de Vries zegt dat je over een week weer zo fris als een Hûntsje bent, week ziek voelen en dan nog een weekje wat moe en daarna knap je op is mijn prognose. Ellendig gevoel zal gewoon aanblijven zolang je voor Feyenoord bent vrees ik.
Bedankt, ik zie het weer helemaal zitten.

JMD

Well-known member
Het enige probleem voor hem is dat de standaard winstpartij (PSV thuis) pas in mei is, dus hij moet idd nog even wachten..

Max

Administrator
Forumleiding
Al 32.000 in Nederland:

Het valt mij mee dat de boeren niet weer eens mee gaan protesteren.

Max

Administrator
Forumleiding
Ondertussen geen schrikbarende ziekenhuisopnames. Wel een flinke stijging van de bezetting, grotendeels fdoordat men in het weekend nauwelijks patiënten kickt.

Hankie

Well-known member
Ondertussen geen schrikbarende ziekenhuisopnames. Wel een flinke stijging van de bezetting, grotendeels fdoordat men in het weekend nauwelijks patiënten kickt.
Is altijd de zondag dat er nauwelijk mensen worden ontslagen.

Eef de Kip

Well-known member
Klopt dus ik hoop dat er morgen weer wat ontslagen worden, niet dat er reden tot paniek is maar toch, als de bezetting elke dag met 100 op loopt heb je natuurlijk ook een probleem, ondanks dat de IC bezetting zo laag is.

Zit er bij die 112K ook de achterstand van afgelopen week?

Max

Administrator
Forumleiding
Vast een deel, maar niet alles lijkt mij. De besmettingen zullen vanwege de storm wel even dalen. Tenzij ze die tijd benutten om de achterstanden helemaal weg te werken.

Bovenaan