Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Ze heeft het gewoon moeilijk om zo'n lange tijd niet een kerk in te gaan. Dat moet de stemmers voor haar club toch aanspreken.
 

Bonehead

Well-known member
Precies. Bovendien zijn heel veel van hun gangers niet on-line actief en zijn eenzaam, volgens deze kerk in Goor. De kroegen kunnen dus ook weer open.
 

Joost

Well-known member
Precies. Bovendien zijn heel veel van hun gangers niet on-line actief en zijn eenzaam, volgens deze kerk in Goor. De kroegen kunnen dus ook weer open.
Ik kan me nog best voorstellen dat je een aantal eenzame ouderen binnen laat. Maar als minister is dit echt bizar ondoordacht.
 

Bonehead

Well-known member
Ik kan me nog best voorstellen dat je een aantal eenzame ouderen binnen laat. Maar als minister is dit echt bizar ondoordacht.

Ach hou toch op Joost. Het is allemaal een kutexcuus om zichzelf vrij te pleiten.

Ik ben sinds mijn geboorte lid van een kerk. Zo ging dat toen. Het jeukt mij niet dus ik blijf lid. Door corona ben ik nooit zo betrokken geweest bij mijn kerk. Ik krijg namelijk de liturgie gestuurd die ik keurig doorlees. Nu heb ik laatst iets gelezen als met dezelfde strekking als deze pastor uit Goor. Dan heb je er gene kloten van begrepen. Ik denk nu serieus over bedanken. De kerk die zich als uitzondering ziet en dankbaar gebruikt hier van maakt terwijl heel de rest van Nederland gebukt gaat onder corona. Walgelijk.
 

JMD

Well-known member
De eerste lading vaccins is binnen in heel Europa. Duitsland is (i.t.t. eerdere berichten) vandaag al begonnen met inenten. Wij wachten nog 13 dagen...
 

SanMark.

Well-known member
Mooi zo, altijd even kijken hoe het gaat voordat je het zelf gaat nemen.

Net als vroeger met pilletjes, je kocht een zakje vol en dan twee a drie weken wachten op negatieve berichten in het nieuws. Kwam dat niet, kon je ze zelf ook nemen.
 
Bovenaan