Magic Alemao
New member
Jij als reservebelg zou dat toch moeten weten JMD?
Haha, reservebelg? Omdat ik voor PSV ben?? Die heb ik nog nooit gehoord...Jij als reservebelg zou dat toch moeten weten JMD?
Nee Vlaanderen heeft geen 56 ministers.
Belgie heeft...
Een federale regering voor het hele land, wel pas sinds kort want ze waren van 27 mei 2019 tot 30 september 2020 aan het formeren.
Per gewest een regering; Vlaanderen, Wallonië en Brussel
Per taalgebied een regering; Franstalig, Nederlandstalig en Duitstalig
En al die 7 regeringen hebben hun eigen ministers.
Oh ja, sorry. Haarlemse reserve Belg, ik ben wat roestig na 10 jaar absentie ;-)Haha, reservebelg? Omdat ik voor PSV ben?? Die heb ik nog nooit gehoord...
Ik woon vlakbij Haarlem, en de enige keren dat ik 'onder de rivieren' kom is zo ongeveer als ik naar PSV ga... Dat is dus al een hele tijd niet gebeurd.
Die gaat niet direct in, dus alle kroegen stromen nu vol.Duitsland krijgt gedeeltelijke lockdown die bijna 1:1 dezelfde is als bij ons.
Blijken de Duitsers toch niet zoveel van ons te verschillen...Die gaat niet direct in, dus alle kroegen stromen nu vol.
Overigens zouden we de komende dagen het effect van de stabilisering van de ziekenhuisopnames moeten kunnen zien en zou het aantal mensen in het ziekenhuis niet veel meer moeten stijgen.
Het wordt echt tijd om te onderkennen dat het seizoen een enorme invloed heeft op de verspreiding en niet direct alle schuld in de schoenen van burgers te schuiven. Ik zag dat het Red team daar gisteren ook een aardig rapport over heeft gemaakt.
Jullie krijgen al loonsverhoging en een bonus, moet je dan ook nog applaus hebben?Anders houden we niemand over he, misschien nog een keer klappen voor ons.
Op Duitsland en Nederland na geen enkele zo veel.Precies, welk bananenland doet trouwens überhaupt aan loonsverhoging?
Jullie krijgen al loonsverhoging en een bonus, moet je dan ook nog applaus hebben?