Copa del Rey

Joost

Well-known member
Barcelona werd inderdaad geholpen. Bij de strafschop die Sevilla krijgt hoort op z'n minst een gele kaart, dat was z'n tweede geweest.

En die handsbal moet volgens de huidige regels op de stip.
 

JMD

Well-known member
Barcelona werd inderdaad geholpen. Bij de strafschop die Sevilla krijgt hoort op z'n minst een gele kaart, dat was z'n tweede geweest.

En die handsbal moet volgens de huidige regels op de stip.
Maar hoe kan het dan dat de VAR daar dan niet ingrijpt bij die handsbal? Kijk dat een scheids iets niet ziet, ok, maar we hadden toch een VAR voor dat soort momenten.
 

Joost

Well-known member
Maar hoe kan het dan dat de VAR daar dan niet ingrijpt bij die handsbal? Kijk dat een scheids iets niet ziet, ok, maar we hadden toch een VAR voor dat soort momenten.
De VAR greep in, scheids is gaan kijken volgens mij maar vond het geen strafschop.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Vanavond wordt de finale van vorig jaar gespeeld, Real Sociedad tegen Athletic Bilbao. Komende woensdag staan deze ploegen ook weer tegenover elkaar, dan voor de competitie (duel zou dit weekend gespeeld worden)
 

Batigoal

Well-known member
En Real Sociedad won 'm met 1-0! De eerste hoofdprijs (Segunda Division-winst tellen we niet mee) in 33 jaar.
 

JMD

Well-known member
Barça maakt na rust gehakt van Athletic, 3-0 inmiddels.

Wordt een mooie kwisvraag voor later: welke club verloor binnen 2 weken op rij 2x dezelfde bekerfinale van verschillende jaren...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij was wel echt goed vanavond. Zoals heel Barcelona trouwens. Koeman heeft de boel behoorlijk goed op orde zeg.
 

JMD

Well-known member
Hij was wel echt goed vanavond. Zoals heel Barcelona trouwens. Koeman heeft de boel behoorlijk goed op orde zeg.
Ja, zag er echt goed uit inderdaad. Ik word alleen niet goed van het ‘Frenkie’ elke keer. Dat steeds bij de voornaam noemen alsof het hun vriend is. Het is toch ook geen Matthijs, Donny, Hakim, Luuk, Sergino, en weet ik welke Nederlanders (of spelers die voor Nederlandse clubs hebben gespeeld).
 

Eef de Kip

Well-known member
Frenkie is bij Ziggo al bijna net zo goed als Cruijff. 😂 😂
Dat zeiden ze dus niet, Blind vond 'm qua motoriek iets weghebben van Cruijff en dat zij hij heeeel voorzichtig maar goed, dat is bijna hetzelfde als "bijna net zo goed".

Verder vond ik 'm trouwens wel erg goed spelen, wat mij betreft is hij beter dan Cruijff.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, zag er echt goed uit inderdaad. Ik word alleen niet goed van het ‘Frenkie’ elke keer. Dat steeds bij de voornaam noemen alsof het hun vriend is. Het is toch ook geen Matthijs, Donny, Hakim, Luuk, Sergino, en weet ik welke Nederlanders (of spelers die voor Nederlandse clubs hebben gespeeld).

Hmm. ik stoor me daar niet zo aan. Er zijn meerdere De Jong's, dus dat speelt een rol. En daarnaast heeft de naam Frenkie ook wel iets in de huidige tijd.
 
Bovenaan