Copa del Rey

JMD

Well-known member
Hmm. ik stoor me daar niet zo aan. Er zijn meerdere De Jong's, dus dat speelt een rol.
Ja, en die zijn er altijd geweest.
Toch had men het vroeger niet over John, Jean-Paul of Nigel, en nu niet over Luuk, maar wel over Frenkie...
En zeker heeft die naam wel wat ja, maar dat heeft Donny, Hakim, Matthijs en Sergino ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, en die zijn er altijd geweest.
Toch had men het vroeger niet over John, Jean-Paul of Nigel, en nu niet over Luuk, maar wel over Frenkie...
En zeker heeft die naam wel wat ja, maar dat heeft Donny, Hakim, Matthijs en Sergino ook.

Ik hoor toch regelmatig Luuk en Siem, maar goed.

Ik vind Frenkie als naam toch wel iconischer dan Donny, Hakim, Matthijs en Sergino. Zeker in combinatie met zijn voorkomen en kwaliteiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Ik hoor toch regelmatig Luuk en Siem, maar goed.

Ik vind Frenkie als naam toch wel iconischer dan Donny, Hakim, Matthijs en Sergino. Zeker in combinatie met zijn voorkomen en kwaliteiten.
Frenkie was 25 jaar geleden ook al iconisch, alleen in wat minder positief opzicht.
 

Batigoal

Well-known member
Virgil en Memphis worden ook vaak bij hun voornaam genoemd.

Mooie eerste prijs voor Koeman. Messi had ook wel lekkere goals.
 

Makanaky

Well-known member
Ja, zag er echt goed uit inderdaad. Ik word alleen niet goed van het ‘Frenkie’ elke keer. Dat steeds bij de voornaam noemen alsof het hun vriend is. Het is toch ook geen Matthijs, Donny, Hakim, Luuk, Sergino, en weet ik welke Nederlanders (of spelers die voor Nederlandse clubs hebben gespeeld).
Ik zeg altijd Willem-Alexander tegen onze koning.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie verrassing weer! Na de opmerkelijk 5-0 winst van Atletico Baleares (3e niveau) op Getafe vorige maand schakelen ze nu wéér een La Liga-club uit. Ditmaal werd Celta met 2-1 verslagen. Nooit eerder zat een club van het 3e niveau bij de laatste 16 in de Copa del Rey.
 

Forza AZ

Well-known member
Mooie verrassing weer! Na de opmerkelijk 5-0 winst van Atletico Baleares (3e niveau) op Getafe vorige maand schakelen ze nu wéér een La Liga-club uit. Ditmaal werd Celta met 2-1 verslagen. Nooit eerder zat een club van het 3e niveau bij de laatste 16 in de Copa del Rey.
Vorig seizoen nog met Alcoyano en Navalcarnero, en 2 seizoenen geleden Badajoz en Cultural Leonesa.
 

Forza AZ

Well-known member
Dan had VI het fout.
Ze hebben wel gelijk met deze tekst:

De Primera RFEF is sinds dit seizoen het nieuwe derde niveau van Spanje en Atlético Baleares is dus de eerste club uit die competitie die zo ver reikt in het bekertoernooi.

Atlético Baleares is inderdaad de 1e club uit de Primera RFEF die bij de laatste 16 van de beker komt, maar dat komt omdat de Primera RFEF pas sinds dit seizoen bestaat. Tot vorig seizoen heette het 3e niveau anders. En uit dat oude 3e niveau hebben zich dus ook al meerdere clubs geplaatst voor de laatste 16 van de beker.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Jammer, wordt er een keer leuk gevoetbald tijdens de derby van Sevilla, 2 goals in iets van 35 minuten ook nog eens. Wordt er een paaltje tegen een speler van sevilla aangegooid, wedstrijd stilgelegd en afgelast.
Leuk sfeertje dat dan weer wel...
 

JMD

Well-known member
Barcelona uit de Copa del Rey, het verloor bij Bilbao., eerder ging Atletico (bij Sociedad) al onderuit. Real ging wel door, maar had een verlenging nodig tegen Elche.
 
Bovenaan