Je kunt het Kuijt niet kwalijk nemen dat ie niet weet wat handelingssnelheid is.Overigens vindt Dirk Kuyt dat De Jong handelingssnelheid tekort komt.
Je kunt het Kuijt niet kwalijk nemen dat ie niet weet wat handelingssnelheid is.Overigens vindt Dirk Kuyt dat De Jong handelingssnelheid tekort komt.
Ja, en die zijn er altijd geweest.Hmm. ik stoor me daar niet zo aan. Er zijn meerdere De Jong's, dus dat speelt een rol.
Het enige waar die idd een goede handelingssnelheid heeft is met een nieuwe vriendin en een nieuwe look.Je kunt het Kuijt niet kwalijk nemen dat ie niet weet wat handelingssnelheid is.
Ja, en die zijn er altijd geweest.
Toch had men het vroeger niet over John, Jean-Paul of Nigel, en nu niet over Luuk, maar wel over Frenkie...
En zeker heeft die naam wel wat ja, maar dat heeft Donny, Hakim, Matthijs en Sergino ook.
Frenkie was 25 jaar geleden ook al iconisch, alleen in wat minder positief opzicht.Ik hoor toch regelmatig Luuk en Siem, maar goed.
Ik vind Frenkie als naam toch wel iconischer dan Donny, Hakim, Matthijs en Sergino. Zeker in combinatie met zijn voorkomen en kwaliteiten.
Ik zeg altijd Willem-Alexander tegen onze koning.Ja, zag er echt goed uit inderdaad. Ik word alleen niet goed van het ‘Frenkie’ elke keer. Dat steeds bij de voornaam noemen alsof het hun vriend is. Het is toch ook geen Matthijs, Donny, Hakim, Luuk, Sergino, en weet ik welke Nederlanders (of spelers die voor Nederlandse clubs hebben gespeeld).
Bij koningen/koninginnen is dat idd wel anders...Ik zeg altijd Willem-Alexander tegen onze koning.
Vorig seizoen nog met Alcoyano en Navalcarnero, en 2 seizoenen geleden Badajoz en Cultural Leonesa.Mooie verrassing weer! Na de opmerkelijk 5-0 winst van Atletico Baleares (3e niveau) op Getafe vorige maand schakelen ze nu wéér een La Liga-club uit. Ditmaal werd Celta met 2-1 verslagen. Nooit eerder zat een club van het 3e niveau bij de laatste 16 in de Copa del Rey.
Dan had VI het fout.Vorig seizoen nog met Alcoyano en Navalcarnero, en 2 seizoenen geleden Badajoz en Cultural Leonesa.
Ze hebben wel gelijk met deze tekst:Dan had VI het fout.
De Primera RFEF is sinds dit seizoen het nieuwe derde niveau van Spanje en Atlético Baleares is dus de eerste club uit die competitie die zo ver reikt in het bekertoernooi.