Copa del Rey

Abubakari

Well-known member
Betis gaat zijn stadion verbouwen en speelt dan twee jaar niet in Benito Villamarin, dus ik denk dat het OS straks twee jaar gebruikt gaat worden.

JMD

Well-known member
Betis gaat zijn stadion verbouwen en speelt dan twee jaar niet in Benito Villamarin, dus ik denk dat het OS straks twee jaar gebruikt gaat worden.
Klopt. Voor de komende tijd zit het idd goed. Maar daarna? Dan heb je een megagroot stadion voor een duel of 6 per jaar... Waar je ook geen atletiek meer in kan doen.

Hup mooie wedstrijd!

Abubakari

Well-known member
Maar daarna? Dan heb je een megagroot stadion voor een duel of 6 per jaar... Waar je ook geen atletiek meer in kan doen.
Zit je dat mij nou te verwijten omdat ik deze week in Sevilla was? Even voor de duidelijkheid, ik heb hier dus niks mee te maken gehad he.

• Haha
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
1-1, vrije trap, ook deze volgens de verhouding.
Hier gaat iets overigens niet goed, want deze mag er op deze manier nooit in

JMD

Well-known member
En 1-2 voor de Koninklijke. Real draait het in nog geen 5 minuten helemaal om, even hiervoor had het in de counter ook al een kans.

Na rust is Barcelona nergens meer.

JMD

Well-known member
En een penalty voor Barcelona in de slotseconden

Als Matthaus in zijn beste dagen vooral nog even doorrollen...
Heb het gevoel dat de Barcelonaspeler al door zijn knieën gaat voordat hij geraakt wordt

JMD

Well-known member
De beelden zelfs op het scherm in het stadion, wat een chaos.

Geen penalty dus.

Die wordt dus onterecht teruggedraaid.
Doe je bril nog maar eens op, dit is gewoon een onvervalste duikelpartij. Hij gaat al liggen voordat er aangeraakt wordt.

Bovenaan