Copa del Rey

JMD

Well-known member
De scheids wilde iets te graag laten zien dat de aantijgingen van Real hem niet hebben doen besluiten om pro Real te fluiten.
Zonde, want de rest van het duel floot hij echt goed.

Haha Vd Vaart: 'zeg niet dat hij hem niet raakt, want de scheids geeft geel'. Ja duh, dat doet de scheids omdat hij een penalty er in ziet...

gevegt

Well-known member
De beelden zelfs op het scherm in het stadion, wat een chaos.

Geen penalty dus.

Doe je bril nog maar eens op, dit is gewoon een onvervalste duikelpartij. Hij gaat al liggen voordat er aangeraakt wordt.
Hij raakt hem en duwde hem ook nog in de rug. Duidelijk een strafschop.
Kenner vd Vaart is het met mij eens.

JMD

Well-known member
Hij raakt hem en duwde hem ook nog in de rug. Duidelijk een strafschop.
Kenner vd Vaart is het met mij eens.
Kenner De Boer met mij... (en Vd Vaart vindt het alleen een penalty omdat de scheids ook geel geeft...)
Hij gaat al liggen voor hij geraakt wordt en rolt dan nog even door zoals Matthaus dat ook altijd deed.

gevegt

Well-known member
Kenner De Boer met mij... (en Vd Vaart vindt het alleen een penalty omdat de scheids ook geel geeft...)
Hij gaat al liggen voor hij geraakt wordt en rolt dan nog even door zoals Matthaus dat ook altijd deed.
De Boer kan niet eens rechtuit kijken, dus die neem ik niet serieus.

JMD

Well-known member
Zo, lekkere goal zeg. Koundé, 3-2 Barcelona

Ook wel weer dramatisch verdedigd bij Real, pupillenniveau

JMD

Well-known member
Ook lekkere aanstellers bi Barcelona, hier was niks aan de hand.

Rudiger nu rood op de bank. Die gek gooit iets flink het veld in.

Kom op jongens, nog even een vechtpartij zoals in de dagen van Mourinho bij Real... :p

JMD

Well-known member
Het is dat Ancelotti zo'n gentlemen is, maar als Mourinho coach was geweest van dit Real hadden we allang een vechtpartij gehad.

Afgelopen, Barcelona wint en gaat dus de dubbel winnen. Voor Real wordt het een slecht seizoen zo, uitgeschakeld in de CL, geen kampioen en geen beker.

JMD

Well-known member
Wat een idioten zijn het toch ook.
Na vanavond weet ik weer waarom ik nog maar zo weinig Spaans voetbal kijk, het is een en al theater en aanstellerij. Geen wonder dat er zoveel commentaar daar is op scheidsrechters, ze kunnen het simpelweg niet goed doen door al dat theater.

Voeg daarbij het gejank, de banken die zich er continu overdreven mee bemoeien...

Zonde, want Barcelona is natuurlijk heel leuk om naar te kijken, en Madrid vaak ook wel (alhoewel die wel op hun laatste tandvlees liepen, en daar moet echt wat aan de selectie gebeuren...)

Maasveld

Well-known member
Ook lekkere aanstellers bi Barcelona, hier was niks aan de hand.

Rudiger nu rood op de bank. Die gek gooit iets flink het veld in.

Kom op jongens, nog even een vechtpartij zoals in de dagen van Mourinho bij Real... :p
En dan weer schande spreken als het gebeurt he.

gevegt

Well-known member
Barcelona maakt keurig een ere haag voor de verliezer, Madrid gaar direct de kleedkamer in.
300 miljard boete!
Die militair die achter de bobo's stond was ook niet blij, maar dat is logisch.

JMD

Well-known member
Overigens hebben 3 spelers van Real rood gekregen gisteren na afloop. Rüdiger kan een duel of 4 tot 12 schorsing verwachten gezien wat hij deed gisteren. Maar goed, Mbappe verdiende er ook minimaal 6 voor die schandalige overtreding en kreeg er ook maar 1.

Bovenaan