Klopt. Voor de komende tijd zit het idd goed. Maar daarna? Dan heb je een megagroot stadion voor een duel of 6 per jaar... Waar je ook geen atletiek meer in kan doen.Betis gaat zijn stadion verbouwen en speelt dan twee jaar niet in Benito Villamarin, dus ik denk dat het OS straks twee jaar gebruikt gaat worden.
Zit je dat mij nou te verwijten omdat ik deze week in Sevilla was? Even voor de duidelijkheid, ik heb hier dus niks mee te maken gehad he.Maar daarna? Dan heb je een megagroot stadion voor een duel of 6 per jaar... Waar je ook geen atletiek meer in kan doen.
Natuurlijk wel. Het is allemaal jouw schuld!Zit je dat mij nou te verwijten omdat ik deze week in Sevilla was? Even voor de duidelijkheid, ik heb hier dus niks mee te maken gehad he.
Jouw invloed reikt toch ver?Zit je dat mij nou te verwijten omdat ik deze week in Sevilla was? Even voor de duidelijkheid, ik heb hier dus niks mee te maken gehad he.
Doe je bril nog maar eens op, dit is gewoon een onvervalste duikelpartij. Hij gaat al liggen voordat er aangeraakt wordt.Die wordt dus onterecht teruggedraaid.