Dat volg ik allemaal niet zo.Is volgens mij al meer dan 5 jaar zo dat ze die finale in Sevilla spelen.
Ga je heen?Heel Sevilla hangt vol met reclame voor die wedstrijd, blijkt in het Olympisch Stadion aldaar gespeeld te worden.
![]()
In de wandelgangen gaat het gerucht dat hij wordt aangewezen om de wedstrijd te gaan fluiten.Ga je heen?
Oke, maar het is toch algemeen bekend dat Barcelona en Madrid elkaar niet kunnen luchten of zien, dat ze continu bang zijn dat de ander een voordeel heeft, dat de Koning zou worden uitgefloten in Barcelona (en de finale alleen maar in Madrid houden ook niet eerlijk is (en niet goed gevonden zal worden door Barcelona)) enz... Om die reden speelt het nationale team ook nooit in Barcelona of Madrid, maar vaak in Sevilla of Valencia.Dat volg ik allemaal niet zo.
Oke, maar het is toch algemeen bekend dat Barcelona en Madrid elkaar niet kunnen luchten of zien, dat ze continu bang zijn dat de ander een voordeel heeft, dat de Koning zou worden uitgefloten in Barcelona (en de finale alleen maar in Madrid houden ook niet eerlijk is (en niet goed gevonden zal worden door Barcelona)) enz... Om die reden speelt het nationale team ook nooit in Barcelona of Madrid, maar vaak in Sevilla of Valencia.
Ja hoor, ik leef niet direct onder een steen als ik niet weet waar de Spaanse finale meestal gespeeld wordt.Oke, maar het is toch algemeen bekend dat Barcelona en Madrid elkaar niet kunnen luchten of zien, dat ze continu bang zijn dat de ander een voordeel heeft, dat de Koning….
Nee, zat gister alweer bij Cambuur, donderdag terug gevlogen. Week geweest en helaas net Betis gemist omdat die Spanjaarden hun programma pas 4 weken vantevoren bekend maken.Ga je heen?
Jep, maar ze hebben bij de laatste verbouwing de atletiekbaan nu weggehaald. Er kunnen nu 72.000 mensen in.Plus dat La Cartuja (gebouwd voor de WK atletiek'99) geen clubstadion is en anders wel héél weinig gebruikt zou gaan worden.