Waarom doen Jamaica en Mexico B eigenlijk mee?
Japan en China waren eerst uitgenodigd als 2e gast, maar zegden af (mede vanwege de Aziatische WK-kwalificatie deze maand). Jamaica werd toen uitgenodigd als vervanger.Waarom doen Jamaica en Mexico B eigenlijk mee?
Waarom doen Jamaica en Mexico B eigenlijk mee?
Vul 't veld gewoon permanent aan met Mexico, VS, Costa Rica, Jamaica en Honduras en je hebt ook weer 16 landen. Gaat die poulefase ook ergens om. Het EK wordt ook weer een verschrikking met 24 deelnemers.
Uruguay gaat sowieso door hoor. 4 punten.
Of gewoon 2 poules van 5 en geen landen uitnodigen.Vul 't veld gewoon permanent aan met Mexico, VS, Costa Rica, Jamaica en Honduras en je hebt ook weer 16 landen. Gaat die poulefase ook ergens om. Het EK wordt ook weer een verschrikking met 24 deelnemers.
Zo'n toernooi is er volgend jaar voor het eerst, in de VS met 16 landen. Hopelijk is dat een blijvertje.Mijn idee, gewoon heel Amerika samenvoegen met misschien een voorkwalificatie voor die kleine eilandjes ed om te veel niveauverschil te voorkomen.
Dat zou in Europa ook wel wat strikter mogen die voorselectie, maar ja elke wedstrijd is in principe kassa natuurlijk.
Edit wat ik bedoel is wel iets anders lees ik nu.
En gewoon eens in de 4 jaar dat toernooi en hetzelfde geldt voor e Afrika cup,
Mijn idee, gewoon heel Amerika samenvoegen met misschien een voorkwalificatie voor die kleine eilandjes ed om te veel niveauverschil te voorkomen.
Dat zou in Europa ook wel wat strikter mogen die voorselectie, maar ja elke wedstrijd is in principe kassa natuurlijk.
Edit wat ik bedoel is wel iets anders lees ik nu.
En gewoon eens in de 4 jaar dat toernooi en hetzelfde geldt voor e Afrika cup,
Wat gebeurt er eigenlijk bij een gelijk aantal punten bij de nummers 3? Want als er vanavond niet gelijk gespeeld wordt in Groep C zal de nummer 3 uit die groep op evenveel punten uitkomen als Ecuador. Ik veronderstel dat het doelsaldo dan primeert (dat van Ecuador is -2) en als dat gelijk is gescoorde doelpunten, of telt hier een andere regeling?
Die ging er blijkbaar ten onrechte vanuit dat alleen de beste nummer 3 doorging.In dat geval had Sierd het fout.