Copa America Centenario 2016: 3 juni t/m 26 juni, USA

SanMark.

Well-known member
Tja Neymar naait, valt en vraagt om kaarten hele wedstrijden lang. Nu hebben ze hem een keer te pakken en loopt meneer te janken.
Wees een vent en pak je verlies, ook bij die jongen zit er iets niet goed tussen de oren.
Maar wel 100% Jezus.
 
G

Gast

Guest
Maar wel 100% Jezus.

Tja... Het is jammer voetballen kan hij wel, maar waarom dat theater heel de tijd. Ik weet zeker dat als hij gewoon normaal doet hij minder schoppen krijgt en meer resultaat behaald.
Sinds Robben minder duikt krijgt hij minder schoppen en is beter gaan voetballen.
 
Laatst bewerkt:

Eresd?g?

Banned
Arturo Vidal heeft vannacht zijn auto in de prak gereden. Hij zat naar verluid dronken achter het stuur, maar kwam er wel met lichte verwondingen vanaf. Lijkt mij een reden om hem naar huis te sturen, maar hij is met Sanch?z de belangrijkste speler dus wellicht speelt die gewoon tegen Bolivia...
Het ging uiteindelijk maar om twee drankjes. Is teveel, dat weet ik maar hij was dus niet dronken ofzo. Hij blijft overigens gewoon bij de selectie.
 

Pascallovic

Well-known member
Met drank op achter het stuur gaan zitten is wat mij betreft sowieso niet goed te praten. Of je nu teut, dronken of stomdronken bent.
 

Batigoal

Well-known member
Peru was tegen Venezuela de onderliggende partij tot aan de rode kaart van Amorebieta. Good old Claudio Pizarro bracht in de slotfase de overwinning naar Peru en dus krijgen we een interessante laatste speelronde in groep C. Sowieso is er in alle groepen nog weinig beslist.

Groep A:
Chili 4
Bolivia 4
Mexico 2
Ecuador 0

Groep B:
Argentini? 4
Paraguay 4
Uruguay 3
Jamaica 0

Groep C:
Peru 3
Brazili? 3
Venezuela 3
Colombia 3
 
G

Gast

Guest
Neymar krijgt 4 duels maar kan nog in beroep.
10 zou meer op z'n plek zijn.
 

Ska P 187

Well-known member
Goede vraag eigenlijk wel. Bal geschopt tegen een tegenstander,meer kan ik er ook niet van maken.
 

Batigoal

Well-known member
1 wedstrijd volstaat voor mij ook wel. Bacca had ook geen rood moeten krijgen m.i.

Iemand zo omver kogelen is niet nodig, dus volkomen terechte rode kaart voor Bacca.

Bij Brazili? was Neymar samen met Firmino zo ongeveer de enige die het team op sleeptouw kon nemen, dus die krijgen het heel moeilijk in het restant van het toernooi.
 

Batigoal

Well-known member
Neymar zijn schorsing is zo zwaar omdat hij na de wedstrijd de scheidsrechter nog zou hebben beledigd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Neymar is een sukkel en die mag van mij weleens aangepakt worden.

Ik richt me verder liever op de leuke wedstrijden en verrassingen. Prachtig toernooi tot nu toe.
 
Bovenaan