Hoe zit het met de luchtverbindingen tussen Nederland en Albanie? Is dat een beetje goed geregeld?
Het luchtruim is open voor Nederlandse vliegtuigen. Standaard heb je geen rechtstreekse vluchten. Ik ging altijd een weekend weg met wat oud-studiegenoten naar wat alternatieve bestemmingen en hier liep je altijd tegen een overstap aan.
Baku is echt slecht bereikbaar. Daar kun je echt alleen maar per vliegtuig komen vanuit West Europa en de luchthavencapaciteit was ook niet voldoende volgens mij. Naar Albanië kun je nog wel op andere manieren reizen, over land of vliegen naar een buurland (Macedonië of Montenegro) of naar Italië en dan per veerboot.Baku was ook zo'n succes met Arsenal-Chelsea. Zaten niet veel mensen toen.
2024 in AndorraDikke blunder weer van de Uefa. Nóg kleiner stadion.
Dat het dit jaar in een klein stadion is, kun je nog aan onderschatting van de UEFA toewijzen qua verwachte belangstelling. Maar het is inderdaad een blunder om nu opnieuw de finale te laten spelen in een klein stadion volgend seizoen.Dikke blunder weer van de Uefa. Nóg kleiner stadion.
In welk opzicht?Ik zit nu AS Roma te kijken. Dat is wel andere koek heren.