Conference League 2021-2022

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk, die prestaties in de groepsfase enzo. Maar uiteindelijk zie je dat in de kwartfinales de echt grote ploegen toch weer boven komen drijven en doorstoten naar de halve finale.
 

erka

Well-known member
Zou de UEFA al spijt hebben van het toewijzen aan Tirana? Slecht bereikbare stad en een stadion a la Euroborg? Met de clubs die over zijn hadden ze makkelijk een veel groter stadion kunnen gebruiken.
 

ALenstra

Well-known member
Hoe zit het met de luchtverbindingen tussen Nederland en Albanie? Is dat een beetje goed geregeld?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe zit het met de luchtverbindingen tussen Nederland en Albanie? Is dat een beetje goed geregeld?

Het luchtruim is open voor Nederlandse vliegtuigen. Standaard heb je geen rechtstreekse vluchten. Ik ging altijd een weekend weg met wat oud-studiegenoten naar wat alternatieve bestemmingen en hier liep je altijd tegen een overstap aan.
 

erka

Well-known member
Het luchtruim is open voor Nederlandse vliegtuigen. Standaard heb je geen rechtstreekse vluchten. Ik ging altijd een weekend weg met wat oud-studiegenoten naar wat alternatieve bestemmingen en hier liep je altijd tegen een overstap aan.

Even opgezocht maar vanaf Eindhoven 3x per week rechtstreeks met Wizz Air. Brussel ook 3x per week en Brussel-Charleroi dagelijks naar Tirana.
 

Forza AZ

Well-known member
Baku was ook zo'n succes met Arsenal-Chelsea. Zaten niet veel mensen toen.
Baku is echt slecht bereikbaar. Daar kun je echt alleen maar per vliegtuig komen vanuit West Europa en de luchthavencapaciteit was ook niet voldoende volgens mij. Naar Albanië kun je nog wel op andere manieren reizen, over land of vliegen naar een buurland (Macedonië of Montenegro) of naar Italië en dan per veerboot.
 

Mario

Well-known member
Albanië is wel een land waar je volgens mij goed vakantie kan vieren. Mooie plaatjes in Wie is de Mol 😄
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iets kleiner dan die van dit jaar. Praag is wel een makkelijker aan te reizen bestemming.
 

Forza AZ

Well-known member
Dikke blunder weer van de Uefa. Nóg kleiner stadion.
Dat het dit jaar in een klein stadion is, kun je nog aan onderschatting van de UEFA toewijzen qua verwachte belangstelling. Maar het is inderdaad een blunder om nu opnieuw de finale te laten spelen in een klein stadion volgend seizoen.
 
Bovenaan