Conference League 2021-2022

Mario

Well-known member
Opvallend veel rode kaarten. Geen VAR, dat maakt deze league ook wel aantrekkelijk. Gewoon ouderwets ploeteren, leuk EC toernooi. Nu nog knock outs en uitdoelpunten die dubbel tellen đź‘Ť
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ow? Dat is nieuw voor me.

Europees wel. In de eredivisie kun je ze door de plee spoelen.

Maar lekker wakker worden. Feyenoord die met een puntje in Praag groepswinst zou kunnen overwinteren en de tussenronde zou kunnen overslaan.
 

Forza AZ

Well-known member
Europees wel. In de eredivisie kun je ze door de plee spoelen.

Maar lekker wakker worden. Feyenoord die met een puntje in Praag groepswinst zou kunnen overwinteren en de tussenronde zou kunnen overslaan.
Net als Feyenoord heeft AZ in de volgende speelronde in Tsjechië tegen Jablonec aan een punt genoeg voor de groepswinst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Maasveld

Well-known member
Europees wel. In de eredivisie kun je ze door de plee spoelen.

Maar lekker wakker worden. Feyenoord die met een puntje in Praag groepswinst zou kunnen overwinteren en de tussenronde zou kunnen overslaan.
Ik bedenk me nu dat ik best wel eens een keihard JMD'tje zou hebben kunnen gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Tottenham heeft voor het duel van morgen nog maar 10 spelers over, schijnt... Corona heeft toegeslagen. Ben benieuwd of het duel doorgaat, zo niet, dan moet het voor 31 december gespeeld worden conform de reglementen.
 

Reinoud

Well-known member
Tottenham heeft voor het duel van morgen nog maar 10 spelers over, schijnt... Corona heeft toegeslagen. Ben benieuwd of het duel doorgaat, zo niet, dan moet het voor 31 december gespeeld worden conform de reglementen.
Dan zou Vitesse ook uitgesteld moeten worden. Toch wel heel anders als Spurs van te voren weet hoe dik ze moeten winnen. Uiteraard uitgaande van het feit dat ik Vitesse zie winnen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tottenham heeft voor het duel van morgen nog maar 10 spelers over, schijnt... Corona heeft toegeslagen. Ben benieuwd of het duel doorgaat, zo niet, dan moet het voor 31 december gespeeld worden conform de reglementen.

Lijkt mij gelul met genoeg contractspelers. Stellen ze er maar lekker een aantal van Tottenham Spurs Onder 23 op. Hadden ze in eerder duels ook geen moeite mee.
 

SanMark.

Well-known member
Belachelijk, ze stellen bijna geen enkele wedstrijd hun sterkste spelers op.

Hier word Vitesse enorm gepiepeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Vorig seizoen werd qarabag - villarreal op de laatste speelronde groepsfase el afgelast, omdat er Corona was bij qarabag. Omdat de Azerbeidzjani geen inhaaldatum konden vinden werd het 3-0 reglementair voor de Spanjaarden. Nu dus maar 3-0 voor Rennes dan…

Overigens wordt dit heel vreemd zo, want de spurs zullen na morgen weten welkresultaat ze nodig hebben…
 

gevegt

Well-known member
Europacup gaat voor nationale wedstrijden, dus dan zal er een nationale wedstrijd van Tottenham (en eventueel ook van Stade Rennais) verschoven moeten worden.
Volgens mij heeft Liverpool ook in een soort van gelijke situatie gezeten en hebben ze gewoon een B team op gesteld.
 
Bovenaan