Ow? Dat is nieuw voor me.
Net als Feyenoord heeft AZ in de volgende speelronde in Tsjechië tegen Jablonec aan een punt genoeg voor de groepswinst.Europees wel. In de eredivisie kun je ze door de plee spoelen.
Maar lekker wakker worden. Feyenoord die met een puntje in Praag groepswinst zou kunnen overwinteren en de tussenronde zou kunnen overslaan.
Ik bedenk me nu dat ik best wel eens een keihard JMD'tje zou hebben kunnen gemaakt.Europees wel. In de eredivisie kun je ze door de plee spoelen.
Maar lekker wakker worden. Feyenoord die met een puntje in Praag groepswinst zou kunnen overwinteren en de tussenronde zou kunnen overslaan.
Ik stel dus voor dat we dat vanaf dit moment een Maasveldje gaan noemen.Ik bedenk me nu dat ik best wel eens een keihard JMD'tje zou hebben kunnen gemaakt.
Dan zou Vitesse ook uitgesteld moeten worden. Toch wel heel anders als Spurs van te voren weet hoe dik ze moeten winnen. Uiteraard uitgaande van het feit dat ik Vitesse zie winnenTottenham heeft voor het duel van morgen nog maar 10 spelers over, schijnt... Corona heeft toegeslagen. Ben benieuwd of het duel doorgaat, zo niet, dan moet het voor 31 december gespeeld worden conform de reglementen.
Tottenham heeft voor het duel van morgen nog maar 10 spelers over, schijnt... Corona heeft toegeslagen. Ben benieuwd of het duel doorgaat, zo niet, dan moet het voor 31 december gespeeld worden conform de reglementen.
Dus niet…Wedstrijd gaat gewoon door aldus de UEFA. Er zijn genoeg spelers.
Helemaal mee eens.Belachelijk, ze stellen bijna geen enkele wedstrijd hun sterkste spelers op.
Hier word Vitesse enorm gepiepeld.
Europacup gaat voor nationale wedstrijden, dus dan zal er een nationale wedstrijd van Tottenham (en eventueel ook van Stade Rennais) verschoven moeten worden.
Volgens mij heeft Liverpool ook in een soort van gelijke situatie gezeten en hebben ze gewoon een B team op gesteld.Europacup gaat voor nationale wedstrijden, dus dan zal er een nationale wedstrijd van Tottenham (en eventueel ook van Stade Rennais) verschoven moeten worden.
Als je dan een B team kunt opstellen moet je dat morgen ook kunnen doen.Volgens mij heeft Liverpool ook in een soort van gelijke situatie gezeten en hebben ze gewoon een B team op gesteld.
Hadden ze vandaag al kunnen doen.Als je dan een B team kunt opstellen moet je dat morgen ook kunnen doen.