Hoezo is dat een probleem? Ik neem aan dat Feyenoord al in Israel zit voordat het vliegveld sluit.
Misschien mogen er wel helemaal geen evenementen plaatsvinden op die feestdag? Daar zijn ze nogal streng in in Israël. Er staat op uefa.com nog wel als datum donderdag, maar ook dat die nog onder voorbehoud is.Hoezo is dat een probleem? Ik neem aan dat Feyenoord al in Israel zit voordat het vliegveld sluit.
Nee, toen werden ze aangevallen. Omdat o.a. Egypte dacht dat Israël op die dag te druk bezig zou zijn met Jom Kippoer.Op die dag konden ze anders ook gewoon een oorlogje beginnen.
Is er plek op de 11e, of moet er midweeks ergens gezocht worden? Of tegelijk met Fortuna - AZMaccabi Haifa-Feyenoord is vastgesteld op dinsdag 14 september 16.30u. Hierdoor zal Feyenoord-Heracles van 12 september verplaatst moeten worden.
History: Maccabi Haifa 0-0 Feyenoord | UEFA Conference League 2021/22
Maccabi Haifa vs Feyenoord 2021/22. All UEFA Conference League match information including stats, goals, results, history, and more.www.uefa.com
Zaterdag zou het dan om 16.30u moeten om te zorgen dat er niet tegelijk met Ajax (18.45u) en AZ-PSV (21.00u) gespeeld wordt. En anders zou het inderdaad naar de week van 1 december moeten wanneer ook AZ-Fortuna Sittard wordt ingehaald.Is er plek op de 11e, of moet er midweeks ergens gezocht worden? Of tegelijk met Fortuna - AZ
Yup, ik heb de eerst 22 minuten gemist, maar daarna was het genieten geblazenMooie potjes hoor! De kampioen van Gibraltar die lang partij bood tegen PAOK, de Armeense primeur voor Alashkert die niet zo'n geslaagd debuut kende, Queensy Menig die zijn eerste goal scoorde voor Partizan en toch ook topploegen in actie (Rennes-Tottenham 2-2 en AS Roma-CSKA Sofia 5-1). De Conference League kan zich alleen niet onderscheiden zolang het op dezelfde avond (en ja ja, ook wat eerder in de week) wordt gespeeld als de Europa League en de samenvattingen direct na die van de Europa League worden uitgezonden. Dat mixte zich gisteren tot één grote brei aan samenvattingen zonder onderscheid in beide toernooien.
Nu maar hopen dat iemand op dit forum live op ESPN naar Kairat Almaty-Omonia Nicosia heeft gekeken voor de Virtuele Groundhopping-lijst!
Prima voor NL! Alleen zuur voor Vitesse 1-1 had nooit goedgekeurd mogen worden