Kielse Rat
Well-known member
Nog geen al te fraaie wedstrijd voorlopig.
Jij mist de avondprogrammering?Moet de NOS dit verplicht uitzenden allemaal of zo. Daar is immers geen enkele journalistieke aanleiding voor.
Straks begint het EK vrouwen ook nog! :duim:Moet de NOS dit verplicht uitzenden allemaal of zo. Daar is immers geen enkele journalistieke aanleiding voor.
Opvallend dat wereldtalent Lozano zowel bij het A-elftal zondag als vandaag met het B-elftal van Mexico niet mee mag doen.
Nou nee, maar live een wedstrijd tussen twee C-landen uitzenden, dat kan toch alleen met het WK als excuus zou ik denken.
Alleen niet te betalen.Chris Wood is trouwens wel een hele aardige speler. Zou een aanwinst zijn voor de Eredivisie.
Chris Wood is trouwens wel een hele aardige speler. Zou een aanwinst zijn voor de Eredivisie.
Mwah vind je? Denk dat hij hier totaal niet past. Ik snap wel dat hij tot nu toe in de Championship heeft gespeeld.
Absoluut. Snel, sterk, doelgericht en een goede mentaliteit. Bij Utrecht of Groningen zou zo'n jongen uit kunnen blinken.
Maar inderdaad, zeker na deze goal is die jongen niet haalbaar.
Nou nee, maar live een wedstrijd tussen twee C-landen uitzenden, dat kan toch alleen met het WK als excuus zou ik denken.