Confederations Cup 2017

de waan

Well-known member
Moet de NOS dit verplicht uitzenden allemaal of zo. Daar is immers geen enkele journalistieke aanleiding voor.
 

de waan

Well-known member
Nou nee, maar live een wedstrijd tussen twee C-landen uitzenden, dat kan toch alleen met het WK als excuus zou ik denken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Chris Wood is trouwens wel een hele aardige speler. Zou een aanwinst zijn voor de Eredivisie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwah vind je? Denk dat hij hier totaal niet past. Ik snap wel dat hij tot nu toe in de Championship heeft gespeeld.

Absoluut. Snel, sterk, doelgericht en een goede mentaliteit. Bij Utrecht of Groningen zou zo'n jongen uit kunnen blinken.

Maar inderdaad, zeker na deze goal is die jongen niet haalbaar.
 

Maasveld

Well-known member
Absoluut. Snel, sterk, doelgericht en een goede mentaliteit. Bij Utrecht of Groningen zou zo'n jongen uit kunnen blinken.

Maar inderdaad, zeker na deze goal is die jongen niet haalbaar.

Voor deze goal ook al zeker niet. Topscorer van het Championship, die ga je voor 10 miljoen niet krijgen.
 

Makanaky

Well-known member
Nou nee, maar live een wedstrijd tussen twee C-landen uitzenden, dat kan toch alleen met het WK als excuus zou ik denken.

De C van chargeren?
De NOS koopt WK-pakketten waar de Confed standaard bij is inbegrepen. Zenden ze dit niet uit, mogen ze de WK ook op hun buik schrijven.
 
Bovenaan