Hoge bomen vangen veel wind he.Het frappante is dat ze op zich nog een punt hebben. Ze pakken het alleen zo troosteloos aan.
Het frappante is dat ze op zich nog een punt hebben. Ze pakken het alleen zo troosteloos aan.
Was je erbij? Wonderbaarlijk, Lazarus.
Wonderbaarlijk ook dat zo'n Maagdenhuis zonder problemen bezet mag worden, wekenlang.
Dat heeft meer met slappe houding van het CvB van de UvA te maken. De directie van Ajax belt wel meteen de politie. Maar goed de ene kansloze actie vergelijken met de andere kansloze actie.Wonderbaarlijk ook dat zo'n Maagdenhuis zonder problemen bezet mag worden, wekenlang.
Eens. Vak 410 had het Maagdenhuis moeten bezetten.
Nog een keer dan:Wonderbaarlijk ook dat zo'n Maagdenhuis zonder problemen bezet mag worden, wekenlang.
Hoge bomen vangen veel wind he.
Geeft maar wel aan hoe de perceptie is ten opzichte van voetbalsupporters.Eens. Vak 410 had het Maagdenhuis moeten bezetten.
Was je erbij? Wonderbaarlijk, Lazarus.
Ze kwamen gewoon een biertje drinken.
Ik las dat het hek al open stondZe kwamen gewoon een biertje drinken.
Misschien zeg ik iets geks, maar zou het wellicht een piiiiiieeeeepklein beetje te maken kunnen hebben met het feit dat ze als groep al vaker voor de nodige onrust hebben gezorgd?Ik heb het niet over die actie, ik heb het over het stuk van voetbalzone. Daar hebben ze gewoon een punt.
Dat is voor de groep die na het openbreken kwam.Ik las dat het hek al open stond
Misschien zeg ik iets geks, maar zou het wellicht een piiiiiieeeeepklein beetje te maken kunnen hebben met het feit dat ze als groep al vaker voor de nodige onrust hebben gezorgd?
Waarom haal je dat er in vredesnaam bij?De combi die wij krijgen naar Sittard heeft toch niets te maken met 410?