Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
In het land waar iedereen door elkaar heenlopen en kumbaya zingen zijn 2 wedstrijden flink uit de hand gelopen. Darmstadt Frankfurt en Duisburg Dusseldorf. In Nederland deden W2 en Feyenoord barkrukje legje. Filmpke op OB.
 

JMD

Well-known member
Ik kan me de frustratie wel voorstellen. Beetje jammer dat het in een woonwijk is, maar een beetje rondjes rennen met de ME is op zich vrij onschuldig. En het ziet er ook wel grappig uit.

Frustratie, ja. Kan ik me ook voorstellen.

Maar dat reageer je dan maar thuis af op een servies ofzo.
 

Maasveld

Well-known member
Ik kan me de frustratie wel voorstellen. Beetje jammer dat het in een woonwijk is, maar een beetje rondjes rennen met de ME is op zich vrij onschuldig. En het ziet er ook wel grappig uit.
Denk je dat ze nu voldoening hebben? Wat een kneusjes zeg.
 

De Wolf

Well-known member
De spelers van Go Ahead Eagles zijn zondag direct na het laatste fluitsignaal van de wedstrijd tegen De Graafschap op het veld aangevallen. Fans van de 'Superboeren' klommen vanaf de tribunes over de boarding en raakten slaags met de feestvierende spelers uit Deventer. Die hadden zich met een gelijkspel in Doetinchem (1-1) verzekerd van promotie naar de Eredivisie.

Over en weer werden rake klappen uitgedeeld. Met hulp van stewards en politieagenten werden de voetballers naar de catacomben van De Vijverberg geleid. Voor De Graafschap is het verblijf in de Eredivisie in principe na een jaar al weer voorbij, al blijft dat voorlopig onzeker door de complexe situatie rond FC Twente.
 

Pascallovic

Well-known member
Nooit gedacht dat de keurige fans van De Graafschap in dit topic zouden verschijnen.
Ach er wil nog eens een grensrechter daar om ver worden geduwd. Dit seizoen hadden we nog dat incident met Zoet die verrot gescholden werd, terwijl er een FOX-microfoon in de buurt stond.
 

Bonehead

Well-known member
Ik heb eens in een bus in Doetinchem gezeten die eventjes met kettingen bewerkt door die lieve boefjes van De Graafschap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan