Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Reaction-pictures-I-did-nazi-that-coming.jpg

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, maar ik voel ook niet de behoefte om het verslag weer neer te plempen wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld. Misschien voelt Jamel nog de behoefte.

Geen idee wat ze bij Opsporing Verzocht hebben laten zien. Zou ik daar eerst naar moeten kijken.

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee wat ze bij Opsporing Verzocht hebben laten zien. Zou ik daar eerst naar moeten kijken.

Ik begreep dat ze vorige week beelden hebben laten zien bij het opsporingsprogramma van RTV Rijnmond van de Vak S-ers die richting hek liepen om de boel te forceren toen de stoet na ruim een uur en toen de wedstrijd al was begonnen nog steeds stond ingesloten. Ik neem aan dat daar nu ook bij Opsporing Verzocht aandacht aan is besteed.

ALenstra

Well-known member
RKC directeur Remco Oversier heeft harde maatregelen aangekondigd tegen zgn fans van RKC die gisteravond bij NAC-RKC een brandende fakkel naar een vak met veel kinderen gooide. Er zijn drie daders aangehouden maar volgens Oversier zou er nog een vierde dader zijn, een Belg. De daders kunnen rekenen op lange zo niet levenslange stadionverboden. Ook zal bekeken worden of ze financieel aangepakt kunnen worden.

zwammy

Well-known member
Lijkt me vreemd, waren aan het begin (toen ik er ook nog niet was) al uit het vak getrokken. Misschien op de parkeerplaats gedaan. Geen bloedplekken gevonden.

ALenstra

Well-known member
"Feyenoord kost meeste politie-inzet"
De afgelopen twee seizoenen was de politie het drukst bij de thuisduels van Feyenoord. Ajax is tweede en ADO Den Haag is derde. Overigens is de inzet van politie afhankelijk van meerdere factoren zoals indeling stadion, toeschouwersaantallen en verkeersituatie.
(RTL Nieuws)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan