Controle is dramatisch binnen Schengen. Is vaak genoeg voorgekomen dat ik mijn paspoort/ID niet hoefde te laten zien tijdens een vliegreis, alleen een boardingcard. Of ik dan daadwerkelijk die persoon op de boardingcard ben wordt niet gecontroleerd.
Hij had het ook niet zelf meegenomen, maar kreeg het op een gegeven moment in zijn handen gedrukt binnen het stadion. Wist ook niet dat vuurwerk verboden was binnen het stadion.Nou, taakstrafje van 150 uur voor de Utrechtse vuurwerk-gooier. Hij gooide een aardige bom richting Onana en geeft nu aan dat hij dat niet wist en dacht een beetje siervuurwerk op het veld te gooien om de sfeer te verhogen. Met zo'n slappe smoes moet je die straf eigenlijk direct verdubbelen. Leeghoofd!!
Tsja, lijkt me ook pijnlijk als je daar dan net tussen staat. Ik neem aan dat je hebt gelachen als een boer met kiespijn?
Stond niet direct naast mij en het waren er gelukkig niet zoveel. Maar nee, ik wurm mij niet door de massa heen om ze toe te spreken. Zo’n held ben ik niet.
Oh dat verwijt ik je ook absoluut niet hoor, ik heb wel een beetje een beeld van dat soort types dus kan me goed voorstellen dat je daar niets tegen zegt.