Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
DtB-iQyXQAAAlOK.jpg

zwammy

Well-known member
Ja, kende wel savonds in de stad tekeer gaan maar die Grieken zijn net wat gekker. Krijg je gewoon een molotovcocktail op uwen kneiter.

Forza AZ

Well-known member
Controle is dramatisch binnen Schengen. Is vaak genoeg voorgekomen dat ik mijn paspoort/ID niet hoefde te laten zien tijdens een vliegreis, alleen een boardingcard. Of ik dan daadwerkelijk die persoon op de boardingcard ben wordt niet gecontroleerd.

Maar zou je dat risico nemen, want vaak genoeg wordt het wel gecontroleerd en dan kun je dus niet meevliegen.

gevegt

Well-known member
Bij Dortmund - Hertha hebben de uitsupporters wat onrust veroorzaakt op de tribune. De boete voor de club is totaal 135.000 euro.

De Groene Scout

Well-known member
Nou, taakstrafje van 150 uur voor de Utrechtse vuurwerk-gooier. Hij gooide een aardige bom richting Onana en geeft nu aan dat hij dat niet wist en dacht een beetje siervuurwerk op het veld te gooien om de sfeer te verhogen. Met zo'n slappe smoes moet je die straf eigenlijk direct verdubbelen. Leeghoofd!!

Pascallovic

Well-known member
Nou, taakstrafje van 150 uur voor de Utrechtse vuurwerk-gooier. Hij gooide een aardige bom richting Onana en geeft nu aan dat hij dat niet wist en dacht een beetje siervuurwerk op het veld te gooien om de sfeer te verhogen. Met zo'n slappe smoes moet je die straf eigenlijk direct verdubbelen. Leeghoofd!!
Hij had het ook niet zelf meegenomen, maar kreeg het op een gegeven moment in zijn handen gedrukt binnen het stadion. Wist ook niet dat vuurwerk verboden was binnen het stadion.

Joost

Well-known member
Zouden de autoriteiten hebben lopen slapen bij het Eerste Divisie programma van vanmiddag?

MVV v Twente
Roda v Go Ahead

Twee clubs die geen brandschone reputatie hebben laten we dezelfde route afleggen op hetzelfde tijdstip.

zwammy

Well-known member
Allebei toch gewoon met een buscombi? En zullen allebei vanaf Nijmegen worden ge?scorteerd.

Max

Administrator
Forumleiding
Gisteren in de voetbaltrein terug helaas ook weer wat figuren die op een moment in hun leven een tekort aan zuurstof hebben gehad. Nouri liederen, erg smakeloos.

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, lijkt me ook pijnlijk als je daar dan net tussen staat. Ik neem aan dat je hebt gelachen als een boer met kiespijn?

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja, lijkt me ook pijnlijk als je daar dan net tussen staat. Ik neem aan dat je hebt gelachen als een boer met kiespijn?

Stond niet direct naast mij en het waren er gelukkig niet zoveel. Maar nee, ik wurm mij niet door de massa heen om ze toe te spreken. Zo?n held ben ik niet. Ik schenk er zo min mogelijk aandacht aan en dat deed volgens mij iedereen eigenlijk die niet zong. Jamel kan je zijn ervaringen delen met dit soort types. Jamel is wat dapperder, maar houdt zich volgens mij ook wat meer in.

Eef de Kip

Well-known member
Stond niet direct naast mij en het waren er gelukkig niet zoveel. Maar nee, ik wurm mij niet door de massa heen om ze toe te spreken. Zo’n held ben ik niet.

Oh dat verwijt ik je ook absoluut niet hoor, ik heb wel een beetje een beeld van dat soort types dus kan me goed voorstellen dat je daar niets tegen zegt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh dat verwijt ik je ook absoluut niet hoor, ik heb wel een beetje een beeld van dat soort types dus kan me goed voorstellen dat je daar niets tegen zegt.

Nee dat is niet zo verstandig. Zelfs als je vrij zeker bent van je eigen mogelijkheden in een vuistgevecht kun je je afvragen of je dat wel moet willen. Ieder normaal mens zit er natuurlijk niet op te wachten om in een stadion of in een overvolle trein met iemand anders op de vuist te gaan. En dat is bijna onvermijdelijk als je deze figuren aanspreekt.

Bij mij op het vak stond er ook weer een groepje idioten. Stonden ongegeneerd sleutelpuntjes te nuttigen, om daarna ook meerdere malen uit volle borst het Nouri liedje in te zetten. Maar wat me wel goed deed was dat ze geen respons kregen. Dit keer waren het er dus inderdaad maar 5 op de paar honderd. Vijf teveel, maar ik heb het veel erger meegemaakt.

Bovenaan