Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

zwammy

Well-known member
Met een arrestatieteam invallen om een voetbalsupporter van zijn bed te lichten die een blanco strafblad heeft. Wat een land.
 

zwammy

Well-known member
Vuurwapengevaarlijk want ondanks het blanco strafblad en niet bekend bij de politie heeft hij een riem vastgehad bij NAC Willem II. Maar goed, we horen de uitleg van Depla wel.
 

ALenstra

Well-known member
Vrijdagavond is een dameswedstrijd tussen Standard Luik en Anderlecht gestaakt door toedoen van hooligans.
 

U.G.

Well-known member
Interessante topic.

Maar toch wel grappig om te zien hoe alcohol, gerelateerd naar geweld de absolute indisputable Superman onder de drugs, geen plekje verdient in de topictitel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat komt hierdoor, UG:

Het-veelbesproken-spandoek-van-Vak-P.jpg
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
200 hooligans, hoeveel zijn zo slim geweest om op hun eigen naam te gaan vliegen...?
 

Atreides

Well-known member
200 hooligans, hoeveel zijn zo slim geweest om op hun eigen naam te gaan vliegen...?

Jij ziet veel mogelijkheden om niet op eigen naam te vliegen?

Sowieso is er g??n ??n op ??n relatie tussen een plaats en een delict.

Laat staan bij een historische stad als Athene.
 

Pascallovic

Well-known member
Jij ziet veel mogelijkheden om niet op eigen naam te vliegen?

Sowieso is er g??n ??n op ??n relatie tussen een plaats en een delict.

Laat staan bij een historische stad als Athene.

Controle is dramatisch binnen Schengen. Is vaak genoeg voorgekomen dat ik mijn paspoort/ID niet hoefde te laten zien tijdens een vliegreis, alleen een boardingcard. Of ik dan daadwerkelijk die persoon op de boardingcard ben wordt niet gecontroleerd.
 

Atreides

Well-known member
Controle is dramatisch binnen Schengen. Is vaak genoeg voorgekomen dat ik mijn paspoort/ID niet hoefde te laten zien tijdens een vliegreis, alleen een boardingcard. Of ik dan daadwerkelijk die persoon op de boardingcard ben wordt niet gecontroleerd.

Opvallend. Zelf nog niet meegemaakt.
 

JMD

Well-known member
Controle is dramatisch binnen Schengen. Is vaak genoeg voorgekomen dat ik mijn paspoort/ID niet hoefde te laten zien tijdens een vliegreis, alleen een boardingcard. Of ik dan daadwerkelijk die persoon op de boardingcard ben wordt niet gecontroleerd.

Opvallend inderdaad, men zou toch op zijn minst moeten checken of de naam op de boardingcard overeenkomt met de naam en foto op je paspoort/ID. Al is het alleen maar om in noodgevallen 100% zeker te weten wie aan boord zit.
 
Bovenaan