Classic WK draft: France '98

Janssen

Well-known member
Classic WK draft: France '98

Ziege was een ontzettend goede voetballer. Teveel geblesseerd alleen.
 

Makanaky

Well-known member
Ziege doet mij altijd denken aan de Heideroosjes - Hol 'em Raus, Klaus. "Du bl?de Ziege, f?r dich kann ich zehn andere kriegen / bummsen oder anders weg / ich halt' es nicht mehr aus in diesem Dreck"
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bierhoff de dribbelaar. :heinz:

Net als Jens Jeremies en Michael Tarnat een enorm sierlijke speler inderdaad.
 

banshee

Member
Zo, doel bereikt: lekker l#llen over de goeie ouwe tijd !

Overigens: wat een vervelend ventje was die Bierhoff !
 

Makanaky

Well-known member
Maar in 98 topscorer van de Serie A v??r gekende kleppers als Ronaldo, Batistuta, Baggio en Del Piero.
 

Batigoal

Well-known member
En een jaar later kwamen daar met Marcio Amoroso, Marco Delvecchio en Giuseppe Signori nog meer mooie namen bij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een alltime Serie A Draft zou best interessant kunnen zijn. Dus dat je kunt kiezen uit alle spelers die minimaal een seizoen in de Serie A hebben gespeeld.
 

Janssen

Well-known member
Classic WK draft: France '98

Ja precies, ik dacht aan minimaal 20 wedstrijden ofzo. Dan sluit je spelers uit die een seizoen op de bank zaten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Atreides

Well-known member
Een alltime Serie A Draft zou best interessant kunnen zijn. Dus dat je kunt kiezen uit alle spelers die minimaal een seizoen in de Serie A hebben gespeeld.

Misschien is het dan wel beter om dit te beperken tot de pak em beet laatste 30 jaar. Anders krijg je van die onvergelijkbare legendes. Valt ook nog samen met de komst van 'de grote drie' naar Milaan dus is voor Nederlanders ook een interessante periode.
 

Janssen

Well-known member
Ik weet hoe het met de rest zit maar ik kan sowieso niet heel veel verder terug dan 30 jaar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Atreides

Well-known member
Ik ook niet. Maar bij zo'n competitie ga je toch verdiepen. Ik hoef ook Cruijf, Neeskens en van Hanegem te hebben zien spelen om te weten dat zij thuishoren in het beste Nederlands elftal ooit.
 

Janssen

Well-known member
Ik ook niet. Maar bij zo'n competitie ga je toch verdiepen. Ik hoef ook Cruijf, Neeskens en van Hanegem te hebben zien spelen om te weten dat zij thuishoren in het beste Nederlands elftal ooit.

Daar ben ik het dan weer volledig mee oneens maar dat is een andere discussie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan