Banshee snapt het
Wat ik dan ECHT NIET SNAP, is dat jij PES5 10 punten geeft !
Bij mij stond PES5 op episch gebied juist op 1.Als ik punten had mogen geven (en ik had ook gekeken naar 50/50 kwaliteit / episch) dan was dit mijn eindlijst geworden:
1: Janssen (R. Baggio, Ver?n, Caf?, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Ra?l, Kohler)... welke speler is NIET episch uit zijn selectie
2: Satyr (Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskj?r, Blanco, M?ller, Luis Enrique) ... ook hier: wie kent ze niet; wat een selectie!)
3: Maasveld (Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Stoichkov, Djorkaeff, Mijatovic ... en een paar mindere goden
4: Pascallovic
5: Unregistre
6: Batigoal
7: Max
8: Makanaky
9: PES5: (Salas, Okocha, Hadji, Campos, Campbell (mijn mening: NIET episch...)
Een rondje niet-gekozen spelers doen? Daar gaan we.
Zubizarreta
Bergomi - Dukic - Chamot - Sergi
Stanic - Munteanu - Leonardo
Ilie - Shearer - Claudio Lopez
Iedereen heeft op een andere manier geoordeeld en een team samengesteld. Dan krijg je al snel dat we langs elkaar heen aan het beoordelen zijn.Veel van die zgn. 'epische' (definieer) culthelden presteerden geen donder / waren over the hill / speelden nauwelijks. Als '90s Legends de insteek was geweest, had ik meer van de uitslag gesnapt en een ander team samengesteld.
Tony Adams, Igor Stimac, Robert Pires, Goran Vlaovic en Luukkie Nilis stonden ook nog op mijn schaduwlijstje en zijn hierboven nog niet genoemd.
Als ik punten had mogen geven (en ik had ook gekeken naar 50/50 kwaliteit / episch) dan was dit mijn eindlijst geworden:
9: PES5: (Salas, Okocha, Hadji, Campos, Campbell (mijn mening: NIET episch...)
Bij mij stond PES5 op episch gebied juist op 1.
Banshee snapt er dus echt geen reet van.
Ik heb niet gekeken naar tactiek of prestaties. Ik wilde spelers voor wie men naar het stadion komt.
Dribbelaars, karakters, flamboyante personen, grillige spelers en spelers die iets verrassends kunnen doen.