Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nik

Member
Heeft inderdaad bij Nuenen gespeeld. Of hij door Poortvliet is gescout weet ik niet, zou goed kunnen.
 

Batigoal

Well-known member
Is dit een vraag aan mij, Batigoal ?

Nee hoor. Op een gegeven moment was er een tijd op dit forum sprake van dat er een interview zou komen met Agustien. Daar is nooit meer wat van vernomen. Van Agustien zelf ook niet meer trouwens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Championship en lager

Voetbal-Coach was daar geloof ik mee bezig. Die kent de helft van de profvoetballers uit zijn oude woonplaats of huidige woonplaats.
 

Shayman

New member
Als ik zo vrij mag zijn om te spammen; het interview met Kelle Roos staat online: http://championship-nieuws.nl/de-engelse-voetbaldroom-van-kelle-roos/
Als dit niet mag zal ik de link verwijderen. Als dit wel mag, hoor ik graag wat jullie er van vinden en zijn tips van harte welkom :)
Best een heel leuk interview hoor!

Maar wat doet die jongen fout dat hij het zo druk heeft met voetbal? Als ik dat boek zo lees van Andy vd Meijde dan was die de halve dag druk om te bedenken in welke sloerie hij z'n zak leeg zou schudden en dat deed hij 2x per dag...

Zou wel leuk zijn als hij het stapje kan maken want dat geeft gelijk weer wat cachet aan jou/jullie site!
 

Voetbal-Coach

Administrator
Nee hoor. Op een gegeven moment was er een tijd op dit forum sprake van dat er een interview zou komen met Agustien. Daar is nooit meer wat van vernomen. Van Agustien zelf ook niet meer trouwens.

Ik was daar toen mee bezig icm een frontpage, alleen waren er niet zoveel voorstanders van een nieuwe frontpage.

Kemy zit nu in Curacao dus zal wel even duren voor hij reageerd. Blijft een Antiliaan natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er waren verschillende gedachten over de frontpage. Niet veel mensen die er energie in wilde steken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wij beginnen met Plymouth-thuis en dan Crawley-uit. Die laatste hebben we dan tenminste maar gehad. Qua wedstrijdbezoek richt ik me volgend seizoen vooral op uitwedstrijden in stadions waar ik nog niet geweest ben. Ik kijk vooral uit naar Hartlepool-uit op paaszaterdag.
 

JMD

Well-known member
Carlisle mag op bezoek bij Plymouth op een dinsdagavond.... 390 mijl enkele reis...


In de week dat ik herfstvakantie heb spelen zowel de Championship als League One als League Two een volle ronde... Dat is mooi. Verder de week na kerst nog een speelronde.
Ik voel tripjes aankomen.
:)
 

Joost

Well-known member
31 oktober heb ik alvast dikomrand in de agenda.

Zeker omdat de Championship de navolgende dinsdag een duel speelt verwacht ik zeker nog een verplaatsing naar vrijdag.
 

Joost

Well-known member
Voor welk duel?

Dat valt nog te bezien. Mijn vaste reispartner is voor Cambuur en dat is een van de weinige weekenden dat zowel Cambuur als Roda uit speelt.
De keuze is reuze voor dat weekend; Preston v Bolton, Schunthorpe v Barnsley, Port Vale v Shrews to name a few.
 

JMD

Well-known member
Dat valt nog te bezien. Mijn vaste reispartner is voor Cambuur en dat is een van de weinige weekenden dat zowel Cambuur als Roda uit speelt.
De keuze is reuze voor dat weekend; Preston v Bolton, Schunthorpe v Barnsley, Port Vale v Shrews to name a few.

Aha, op die manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan