Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Alan Shearer was vrij pissig over het beleid daar bij motd, ben benieuwd wat hij daar van vind.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Op BBC Radio Derby (waar ik altijd 's ochtends voor ik naar mijn werk ga en in de auto naar luister) hebben ze het hier natuurlijk uitgebreid over gehad. Conclusie was dat de club een trainer wil hebben die loyaler naar de club is. McClaren heeft nooit afstand genomen van de geruchten omtrent Newcastle, die onzekerheid zal de club niet geholpen hebben. Daarnaast is 6 punten uit de laatste 13 wedstrijden natuurlijk gewoon dramatisch. De reacties die ik van supporters op de radio heb gehoord zijn gemixt, sommigen zeggen dat hij een nieuwe kans verdient aangezien hij het tot en met februari dit jaar prima heeft gedaan, anderen vinden het wel terecht. In mijn eigen vriendenkring (waarin nogal wat Derby-supporters zitten) zijn de reacties ook gemixt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Liever dan Norwich. Daar heb ik niets mee. Boro ken ik nog van de periode met Boateng en Zenden.
 

erka

Well-known member
Ik heb liever Norwich. Ik heb helemaal niks met Middlesbrough. Grauwe grijze bende. Norwich (en ook Ipswich) zijn tenminste kleurrijke cultclubs. Dus prima zo!
 

Nik

Member
Boro schijnt Ake te willen huren van Chelsea. Mourinho en Karanka hebben vorig seizoen al zaken gedaan met Bamford, dus ik acht de kans wel groot dat dit door zal gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goede keuze van Ak?. Heel zijn lichting van Oranje U17 is al lang en breed doorgebroken.
 

Nik

Member
Goede keuze van Ak?. Heel zijn lichting van Oranje U17 is al lang en breed doorgebroken.
Ik zie het wel goedkomen met Ake. Hij werd eerder uitgeleend aan Reading en pakt soms wat (onbelangrijke) minuten mee bij Chelsea. Als hij bij Middlesbrough een seizoen lang bovenin de Championship mee kan draaien denk ik dat hij daarna wel een basisspeler kan worden bij een middenmoter in de Premier League
 

Batigoal

Well-known member
Mourinho heeft gezegd dat hij o.a. Ak? al heeft afgeschreven, dus hij moest wel verkassen naar een andere club wil hij ooit nog aan spelen toekomen. Van Aanholt is na zijn definitieve vertrek bij Chelsea ook een prima speler geworden voor Sunderland, dus wie weet zit er voor Ak? op een gegeven moment ook wel een Premier League-club in.
 

Nik

Member
Sinds een paar weken probeer ik samen met een vriend een site op te zetten voor nieuws en achtergronden uit de Championship. Het idee is om onder andere Nederlanders in de Championship onder de aandacht te brengen.

Nu hebben we contact met Kelle Roos (Wie ?) :) Roos keept voor Derby County, voornamelijk (nog) in de beloften. Komende week interviewen wij hem, en misschien hebben jullie nog leuke vragen die wij hem kunnen stellen. Jullie input is welkom !
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ken 'm wel, hij speelde bij Nuneaton Town. Hij speelde sowieso al ??n duel in de League Cup.
 

Nik

Member
Klopt inderdaad. In Nederland speelde hij in de jeugd voor PSV, NEC en Willem II. Mocht je nog een leuke vraag hebben, let me know !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan