Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Mooie beelden na de wedstrijd trouwens. Nu nog even promoveren :)

Liever Huddersfield (nog nooit PL gespeeld) of Sheffield (de staalstad verdient wel een PL-club) dan Reading dat dan de 'zoveelste club (in de buurt van) Londen' zou zijn. Alleen Stam gun ik het wel..
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Reading is synoniem aan 'Boring'. Nee, doe mij Huddersfield maar. Sheffield Derby in de Championship is ook mooi.
 

Batigoal

Well-known member
Het Duitse Huddersfield als 'nieuwe' naam in de Premier League heeft wel wat. Maar Reading maakt natuurlijk een uitstekende kans met hun toptrainer.
 

Eresd?g?

Banned
Ik vraag het even voor onze Reading expert.
Je moet beter lezen eikel. Ik gaf na de vorige wedstrijd alleen maar aan dat uitgangspositie positief was gezien het gelijke spel. Wie er over uitgoals begon weet ik niet maar dat was mijn punt ook niet. Je kan beter starten met gelijkspel dan met een verliespartij.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, waarop Joost terecht inspeelde op de niet tellende uitgoal. 1-1 is geen 'goede' uitgangspositie. 0-3 is dat wel bijvoorbeeld, zelfs als de uitgoals niet tellen.
 

Eresd?g?

Banned
Tering wat ben jij dom. Je kan toch beter beginnen met gelijkspel dan met verliespartij? Dat was mijn hele punt....
 

Janssen

Well-known member
Je moet beter lezen eikel. Ik gaf na de vorige wedstrijd alleen maar aan dat uitgangspositie positief was gezien het gelijke spel. Wie er over uitgoals begon weet ik niet maar dat was mijn punt ook niet. Je kan beter starten met gelijkspel dan met een verliespartij.

Haha.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tering wat ben jij dom. Je kan toch beter beginnen met gelijkspel dan met verliespartij? Dat was mijn hele punt....

Nee, jij zegt het zelf dom. Jouw opmerking is alleen geldig bij de dubbele uitgoals. Dan is 1-1 een goede uitgangspositie. Het maakt in zo'n tweeluik geen zak uit of je met 1-1 of 2-1 of 0-1 begint. Het kan dan altijd nog alle kanten op.

Achteraf is het voor jou makkelijk corrigeren, maar dat er meerdere mensen met verstand op ingaan zegt dus wel genoeg over de fout in jouw opmerking. Jouw reactie van nu klinkt als een 'kut, hoe red ik me hieruit' smoes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan