Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Newcastle moet nog spelen toch?

3-0 gewonnen van Barnsley. Laatste speelronde, allemaal tegelijk.

Birmingham trekt de 0-1 in Bristol over de streep, Blackburn degradeert voor het eerst sinds 1980 naar het 3e niveau in Engeland.
 

JMD

Well-known member
Fulham - Reading en Huddersfield - Sheffield in de POffs. De heenwedstrijd bij Fulham en Huddersfield.
 

erka

Well-known member
Wanneer zijn die PO? Live op Ziggo?

13 en 14 de heenwedstrijden en 16 en 17 de returns. Ziggo had vorig jaar wel de finale (kan ik me nog herinneren), halve weet ik niet.

Mooi affiche trouwens Huddersfield Town-Sheffield Wednesday. Niet echt een historische rivaliteit overigens.
 

JMD

Well-known member
13 en 14 de heenwedstrijden en 16 en 17 de returns. Ziggo had vorig jaar wel de finale (kan ik me nog herinneren), halve weet ik niet.

Mooi affiche trouwens Huddersfield Town-Sheffield Wednesday. Niet echt een historische rivaliteit overigens.

Ook de 1/2 finale had Ziggo vorig jaar live. Hopelijk nu ook weer.

Ziggo zond vorig jaar ook de finales van de PO League One en League Two uit overigens. Mogen ze nu ook weer doen wat mij betreft...

Voor mij idd ook: hup Sheffield of Huddersfield
 

Eresd?g?

Banned
Zonde dat Brighton geen kampioen geworden is. Hebben t aardig weggegeven laatste weken. Zou fantastisch zijn als Stam met Reading promoveert maar het zijn natuurlijk wedstrijden op zich in die play-offs. Kan alle kanten op. Spannend!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een topcoach die maakt natuurlijk wel het verschil. Het zou mij verbazen als Reading de playoffs niet wint.
 

ALenstra

Well-known member
Mij ook niet. Iemand wist te vertellen dat Jaap Stam een topper is en dat Reading daarom promoveert.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop op Wednesday of Huddersfield, maar verwacht dat Fulham het gaat worden.
 

JMD

Well-known member
De playoffs Championship worden in ieder geval uitgezonden door Ziggo Sport, ik zie het in de programmagids staan...
 

erka

Well-known member
Ik vind Sheffield Wednesday de mooiste club, alhoewel Huddersfield ook niet gek is met dat lawaaiige publiek daar.
 

Joost

Well-known member
Ik vind Sheffield Wednesday de mooiste club, alhoewel Huddersfield ook niet gek is met dat lawaaiige publiek daar.

Huddersfield lawaaiig?

Zou wel leuk zijn als de Terri?rs promoveren. Erg leuk stadion met dat grote uitvak achter het doel.
 

erka

Well-known member
Ik heb de wedstrijd tegen Manchester City in de 5e ronde gezien en dat was ??n onafgebroken bak herrie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan