Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Erg jammer, maar deze play-offs geven precies de wisselvalligheid van Derby dit seizoen aan. Ze kunnen heel goed spelen, maar waren niet constant genoeg.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
AFC Wimbledon is nog ??n wedstrijd verwijderd van promotie. Ze spelen tegen Plymouth Argyle.
 

JMD

Well-known member

Ik wilde het net posten...

Waarom ben jij voorstander??

Ik vind het leuke aan dat lageredivisievoetbal juist de midweekse duels. Zo kan je heel makkelijk een aantal dagen op rij wedstrijden zien. En die 8 speelrondes die verdwijnen zullen ook minder duels met Kerst en Pasen betekenen... Snap ook de pluspunten wel hoor, maar ook de minpunten die genoemd worden (minder thuisduels, dus minder inkomsten)

Belangrijk ander punt in dat artikel: de B-teams in de Football League lijkt van tafel te gaan verdwijnen. Dat zou mooi zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een extra league erbij, dan zitten er in de conference N/S nog obscuurdere clubjes :)
 

JMD

Well-known member
Een extra league erbij, dan zitten er in de conference N/S nog obscuurdere clubjes :)

Aha, op die manier...

Nou scheelt dat maar 8 ploegen, want het gaan 5 x 20 ploegen worden ipv 1x 20 en 3 x 24.


Millwall heeft de finale gehaald van League One Playoffs, na een 1-3 zege in Bradford werd het 1-1 in Oost londen.

Dus de 3 finales zijn:
Championship: 28 mei: Hull - Sheffield Wednesday
League One: 29 mei: Millwall - Barnsley
League Two: 30 mei: Plymouth - Wimbledon AFC
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik heb al helemaal zin in maandag, maar vanavond begint het feest dus al met de finale van de play-offs in The Championship.

Gezien de hoogte van de inkomsten uit de Premier League - voornamelijk uit tv-gelden - is dit dit de wedstrijd waar jaarlijks het meeste geld mee te winnen valt.

En ja, dat is dus ook een stuk meer dan er te verdienen valt in dat wedstrijdje in Guiseppe Meazza vanavond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan