Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
2 divisies lager is Accrington van 2 naar 4 gezakt en mist daardoor rechtstreekse promotie. Naast Northampton gaan nu Oxford en Bristol Rovers.
Bristol Rovers scoorde de beslissende treffer in blessuretijd. Volgens mij degradeerden ze 2 jaar geleden nog uit League Two.
 

JMD

Well-known member
Bristol Rovers scoorde de beslissende treffer in blessuretijd. Volgens mij degradeerden ze 2 jaar geleden nog uit League Two.

Dat is wel heel nipt aan dan... En ja, volgens mij klopt dat laatste. Blijft toch mooi hoe in Engeland (Duitsland heeft dat ook wel) de clubs door divisies heen en weer gaan...
Blackpool degradeert vanmiddag n.a.w. weer, voor de 2e keer op rij. 5 jaar terug nog PL, volgend jaar 4e niveau.

@Kralinger: hoe zit het met het nieuwe stadion? Vergunningen waren toch rond? Wanneer gaat AFC terug naar Plough Lane op een steenworp afstand van het oude stadion?
 

Batigoal

Well-known member
Mooi dat Middlesbrough weer terug is.

Vwb de playoffs: Brighton zou ik leuk vinden om in de PL te zien, een nieuwe naam op het hoogste niveau (hebben volgens mij lang geleden wel eens op het hoogste niveau gespeeld, maar de laatste 25 jaar niet), Derby gun ik na alle net-niets van de laatste jaren promotie, en Sheffield Wednesday is een traditieclub die ik ook wel op het hoogste niveau vind horen. Sheffield hoort eigenlijk een PL-club te hebben. Met Hull heb ik niks. Dus eigenlijk hoop ik op iedereen behalve Hull... :)

Eens met heel je post. :duim:

Ik ben benieuwd hoe Karanka het gaat doen op het hoogste niveau. Hij wordt vaak als trainerstalent omschreven, dus mooi dat hij het met Middlesbrough mag proberen in de Premier League.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat is wel heel nipt aan dan... En ja, volgens mij klopt dat laatste. Blijft toch mooi hoe in Engeland (Duitsland heeft dat ook wel) de clubs door divisies heen en weer gaan...
Blackpool degradeert vanmiddag n.a.w. weer, voor de 2e keer op rij. 5 jaar terug nog PL, volgend jaar 4e niveau.

@Kralinger: hoe zit het met het nieuwe stadion? Vergunningen waren toch rond? Wanneer gaat AFC terug naar Plough Lane op een steenworp afstand van het oude stadion?

Bristol Rovers degradeerde in 2014 inderdaad naar de Conference, in 2015 promoveerden ze weer en nu dus naar League 1.

Het nieuwe stadion is even in de wachtkamer omdat de burgemeester nog moet verklaren dat hij geen bezwaar heeft en er is nu een nieuwe burgemeester. Ik heb er vertrouwen in dat het komt omdat het plan dichtgetimmerd is en positieve adviezen aan alle kanten heeft, dus eigenlijk kan hij het niet tegenhouden, maar zulke dingen kosten altijd tijd.
 

Joost

Well-known member
Dat is wel heel nipt aan dan... En ja, volgens mij klopt dat laatste. Blijft toch mooi hoe in Engeland (Duitsland heeft dat ook wel) de clubs door divisies heen en weer gaan...
Blackpool degradeert vanmiddag n.a.w. weer, voor de 2e keer op rij. 5 jaar terug nog PL, volgend jaar 4e niveau.

De Conference is de moeilijkste competitie om uit weg te komen. Je ziet vaker dat als clubs dat lukt en ze hun team in tact houden ze 2 keer op rij promoveren.
 

JMD

Well-known member
Bristol Rovers degradeerde in 2014 inderdaad naar de Conference, in 2015 promoveerden ze weer en nu dus naar League 1.

Het nieuwe stadion is even in de wachtkamer omdat de burgemeester nog moet verklaren dat hij geen bezwaar heeft en er is nu een nieuwe burgemeester. Ik heb er vertrouwen in dat het komt omdat het plan dichtgetimmerd is en positieve adviezen aan alle kanten heeft, dus eigenlijk kan hij het niet tegenhouden, maar zulke dingen kosten altijd tijd.

Kan in Engeland een burgemeester zelf iets tegenhouden?? Apart.

En is dat de burgemeester van Londen waar je het over hebt (die Sadiq(?)) of heeft Wimbledon een eigen burgemeester?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In London is de procedure anders dan in de rest van het land. De burgemeester (Sadiq Kahn nu dus) moet de uiteindelijke toestemmimg geven, maar alleen in uitzonderlijke situaties mag hij het weigeren.
 

ALenstra

Well-known member
Nu live op Ziggo Sport de championship playoff wedstrijd Sheffield Wednesday-Brighton. Bij de thuisclub Glenn Loovens in de basis.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Sheffield is toch wel een mooiere club (naam) als die andere.
Plus dat stadion, misschien werk mijn favoriet in Engeland.
 

Pascallovic

Well-known member
Derby County ook al 0-2 achter bij rust tegen Hull City. Zal dus wel Sheffield - Hull City worden op Wembley.
 

JMD

Well-known member
Grimsby keert na 6 jaar in de Conference/National league terug in League2

En Plymouth verslaat Portsmouth en plaatst zich voor de finale van de PO uit League Division2
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Brighton & Hove stormt al 16 minuten maar heeft ongelooflijk maar waar, nog niet weten te scoren. Wat een kansen...
 

JMD

Well-known member
Jammer dat Ziggosports in tegenstelling tot de aankondiging het niet op het open kanaal uitzend.

Het was voor mij ook even zoeken, want de Digitale Gids gaf nog aan dat het op Ziggo1 was, maar daar zonden ze de herhaling van de GP uit... Geen idee waarom... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan