Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

Maasveld

Well-known member
Geweldige versnelling.

Bij Messi kan ik trouwens ook altijd wel genieten van hoe vlug hij altijd druk zet bij balverlies. Als ie al ziet dat een bal niet aankomt sprint hij er al vol naartoe.
 

gevegt

Well-known member
M?ller stond een interview te geven en moest van Peppi direct naar de kleedkamer komen.
Het speculeren kan beginnen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Toch kan je niet stellen dat Bayern de mindere was over 2 wedstrijden. Het zijn die drie voorin en het falen bij Bayern achterin die duidelijk het verschil hebben gemaakt. Met Robben en Rib?ry had ik het nog wel willen zien. Nu heeft Lewandowski quasi alles zelf moeten forceren.
 

Ska P 187

Well-known member
Jeuh!!! Finale!
Vanavond nog een mooie pot, doe mij maar Juve. Ik vind finales met 2 ploegen uit hetzelfde land een beetje armoedig overkomen, bovendien lijkt Madrid uit vorm.
 

Janssen

Well-known member
Met Robben er bij had Bayern doorgegaan.

Met Robben had Barcelona nog meer ruimte gehad voorin en Alba is snel genoeg om gaten achterin dicht te lopen.

Over twee wedstrijden gewoon een maatje te groot, de pot van gisteren was op voorhand al gespeeld.
 

Pascallovic

Well-known member
Is zo'n moza?ek in het stadion tegenwoordig verplicht in de halve finale? Kan mij niet herinneren dat we in het verleden bij alle 4 halve finale wedstrijden in de CL zo'n actie bij opkomst spelers hadden.
 

JFK

Well-known member
Die kleffe omhelzingen van trainers en spelers ben ik ook spuugzat aan het worden.
 

fr-keff

Active member
Hoop sowieso nog op een mooie wedstrijd. Een buurman zit vanavond met zijn twee zoons in het stadion. Hij heeft nog maar kort te leven... Vrienden en ouders van zijn zoons hebben dit reisje voor hun betaald als verrassing.
 
Bovenaan