Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij Messi kan ik trouwens ook altijd wel genieten van hoe vlug hij altijd druk zet bij balverlies. Als ie al ziet dat een bal niet aankomt sprint hij er al vol naartoe.
Zeker. Maar ook Real - Barca is natuurlijk een prachtaffiche.
Sowieso wist je met deze halvefinalisten dat je op zeker een prachtaffiche als finale zou krijgen.
Toch kan je niet stellen dat Bayern de mindere was over 2 wedstrijden. Het zijn die drie voorin en het falen bij Bayern achterin die duidelijk het verschil hebben gemaakt. Met Robben en Rib?ry had ik het nog wel willen zien. Nu heeft Lewandowski quasi alles zelf moeten forceren.
Jeuh!!! Finale!
Vanavond nog een mooie pot, doe mij maar Juve. Ik vind finales met 2 ploegen uit hetzelfde land een beetje armoedig overkomen, bovendien lijkt Madrid uit vorm.
Is zo'n moza?ek in het stadion tegenwoordig verplicht in de halve finale? Kan mij niet herinneren dat we in het verleden bij alle 4 halve finale wedstrijden in de CL zo'n actie bij opkomst spelers hadden.
Hoop sowieso nog op een mooie wedstrijd. Een buurman zit vanavond met zijn twee zoons in het stadion. Hij heeft nog maar kort te leven... Vrienden en ouders van zijn zoons hebben dit reisje voor hun betaald als verrassing.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.