Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel fijn keepertje, die Ter Stegen. Ik vind het knap dat je er op je 23e steeds zo staat in de Champions League, terwijl je in de competitie niet keept. Goeie zet van Barca, Daar gaan ze nog jaren plezier aan beleven.
 

gevegt

Well-known member
Heel fijn keepertje, die Ter Stegen. Ik vind het knap dat je er op je 23e steeds zo staat in de Champions League, terwijl je in de competitie niet keept. Goeie zet van Barca, Daar gaan ze nog jaren plezier aan beleven.
Er zijn leden die vinden dat je zo onrust in je team brengt.
 

Batigoal

Well-known member
Barcelona steekt er niet zoveel energie in. Jammer, want dit had een historische uitslag kunnen worden.
 

Batigoal

Well-known member
Maar wel logisch. Er komen nog een paar belangrijke wedstrijden aan. Die gasten willen weer de treble pakken.

Dat is ook logisch.

Ik vind het bijzonder om te zien dat de defensie van FC Bayern de laatste weken zo zwak is. Benatia is al weken met zijn hoofd op vakantie.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, Sierd lult inderdaad ook weer een slag in de rondte. Toen de laatste wedstrijd op de B?kelberg werd gespeeld was Ter Stegen 12.
 

JMD

Well-known member
Die Sierd... 'Senf oder Mayo', maar dan geiler, dat je weer een nieuwe worst wilt halen... :D
 

JMD

Well-known member
Ik zeg niet dat Bayern Barcelona had kunnen uitschakelen door de 2e helft, maar ze laten wel kansen liggen zeg. Barcelona speelt op halve kracht.
 
Bovenaan