Champions League 2026-2027

Jacco

Well-known member
HSC'21-Quick'20 ergens in de middeleeuwen. Buitenspeldoelpunt van HSC door scheids- en grensrechters gezien, maar nadat Erwin vijf minuten op de scheids inpraatte was het alsnog een doelpunt.

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21-Quick'20 ergens in de middeleeuwen. Buitenspeldoelpunt van HSC door scheids- en grensrechters gezien, maar nadat Erwin vijf minuten op de scheids inpraatte was het alsnog een doelpunt.
Dat weet ik nog wel; beetje off topic, maar was een mooi moment.

Over mooie momenten gesproken; dit is wel heel erg mooi voor NEC!!!!

JMD

Well-known member
De potindeling is niet meer zo belangrijk als vroeger, je krijgt immers toch 2 ploegen uit elke pot, maar om een idee te krijgen van de sterkte, hier de indeling (gemarkeerd met * betekent dat ze nog voorronde moeten spelen)
Pot 1: Bayern, Real, Paris SG, Liverpool, INter, Man City, Arsenal, Barcelona, Atletico
Pot 2: B. Dortmund, AS Roma, Sporting, Aston Villa, Porto, Man United, Club Brugge, Betis Sevilla, PSV
Pot 3: Feyenoord, Lille, Ol. Lyon*, Bodo Glimt*, SSC Napoli, Leipzig, Villarreal, (Fenerbahçe)* (spelen tegen Lyon), Shakhtar, Galatasaray (Din. Zagreb) (Celtic) (Slavia Praag)
Pot 4: de rest
Alleen als Bodo er dus uitvliegt tegen NEC kan Zagreb in pot 3 komen, als Zagreb dan ook niet doorgaat dan kan Celtic in 3 komen, als zij zich ook niet plaatsen dan gaat Slavia Praag (is al zeker van groepsfase) naar pot 3.

In pot 2 lijkt me op papier Club Brugge de makkelijkste
In pot 3 dan Bodo als je thuis speelt als makkelijkst...

JMD

Well-known member
Laatste voorronde:
Levski Sofia - AEK Athene
Celtic - LASK Linz
Dinamo Zagreb - Viking FK
SLovan Bratislava - NK Celje
Hapoel Beer Sheva - Sabah FC
Fenerbahçe - Olympique Lyon
NEC - Bodo Glimt

NEC speelt de heenwedstrijd op woensdag (19) en de return op dinsdag (25 augustus)

Jacco

Well-known member
Als je dit zo ziet kun je nauwelijks spreken van makkelijke of moeilijke lotingen, zoals bij PSV vorig seizoen werd gezegd.

JMD

Well-known member
Het hangt vaak af wie je uit pot vier hebt… daar kan je nu Stuttgart, lens of como krijgen, maar ook bv celje of Sabah…

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een topprestatie van NEC. En toch snap ik niet dat ze niet sneller handelen op de markt. Die selectie loopt echt op z'n tenen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze hebben een 3e of 4e keeper, dat zal helpen.

Sabah uit Azerbeidzjan gooit AGF eruit, opvallend

Pieros

Well-known member
Wat een topprestatie van NEC. En toch snap ik niet dat ze niet sneller handelen op de markt. Die selectie loopt echt op z'n tenen.

Klopt, dat is ook terechte kritiek. Net als PSV heeft NEC echt nog een aantal verdedigers nodig, maar dat schiet nog niet op. Al zouden er vandaag of morgen twee verdedigers bij komen. Geruchten zijn dat ze van Porto B en/of Dortmund komen.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan