Champions League 2025-2026

JMD

Well-known member
Wat een goal van Real, 0-1
Racistische leuzen vanaf de tribune, scheids legt het duel tijdelijk stil.

gevegt

Well-known member
Wel mooi dat die Argentijnse speler van Benfica zijn tattoo aan Vini liet zien en ze er beide om konden lachen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Benfica - Real 0-1
Dortmund - Atalanta 2-0
Monaco - PSG 2-3
Galatasaray - Juve 5-2

Ja, op papier kan alles nog, maar je verwacht van Real en PSG niet dat ze het thuis nog weg gaan geven. Atalanta stelde teleur, moeten echt flink beter volgende week anders is dat ook klaar. En Juve heeft nog een flinke berg te beklimmen volgende week.

U.G.

Well-known member
Wat een goal van Real, 0-1
Racistische leuzen vanaf de tribune, scheids legt het duel tijdelijk stil.

Hoe weet jij dat ?

Alleen Prestianni wordt beschuldigd van racisme. En dan lijkt het me sterk dat er geen enkele ‘preto da merda’ uit het publiek geroepen is. Vini spreekt Portugees en geloof me die had het wel aangegeven ( en terecht ).

Wat ik niet helemaal begrijp is dat er dus genoeg aanwijzingen zijn om een protocol van racisme te activeren, maar de dader wel vrolijk mag verder spelen. Wat is het nut van dit protocol, om de boel helemaal uit de hand te laten lopen ?

Ik heb alleen het laatste deel meegepakt, maar uh…véél gedoe, ook na de wedstrijd. Het is wachten op een volgende open brief van Benfica, want ook dit lijkt me de schuld van Sporting. Eergisteren een werkelijk geweldige communiqué alvast mogen lezen van F.C. Porto.

Batigoal

Well-known member
Het is wachten op een volgende open brief van Benfica, want ook dit lijkt me de schuld van Sporting. Eergisteren een werkelijk geweldige communiqué alvast mogen lezen van F.C. Porto.
Daar moet je ons natuurlijk meer over vertellen!

Leuke potjes, jammer dat ik de tweede helft van Galatasaray-Juventus vergeten ben te kijken.

Bovenaan