Champions League 2025-2026

JMD

Well-known member
Borussia Dortmund - Atalanta
Olympiacos - Bayer Leverkusen

Galatasaray - Juventus
Club Brugge - Atletico Madrid

AS Monaco - Paris SG (Paris mag dus net als vorig jaar de 2e ronde spelen in eigen land, toen Brest)
Qarabag - Newcastle

Benfica - Real Madrid (kan Real revanche nemen voor afgelopen week...)
Bodo Glimt - Internazionale

U.G.

Well-known member
Mijn eerste Europa Cup wedstrijd in het Olympisch Stadion was Ajax tegen Benfica late sixties. Benfica had toen een geweldig elftal waar ik een soft spot aan over heb gehouden. De afkeer van Portugees voetbal valt uiteraard niet te rationaliseren; evenmin als voorkeuren.

Was dat de wedstrijd waarin Torres (?) na een goal een grote sneeuwbal optilde ? Ik wilde het niet opzoeken, gewoon ff kijken of m’n geheugen mij hierin niet in de steek laat. Ik heb er waarschijnlijk eind jaren 80 ( hier in NL al ) beelden van gezien…later vast ook op YT.

Mijn familie is grotendeels voor Benfica. Ikzelf had een beetje een moeizame relatie met m’n pa…ik schijn in het oude da Luz te zijn geweest met hem, maar daar heb ik geen actieve herinneringen meer aan 😊Later, ben ik met twee ooms ( 1ste generatie Juve Leo ) meegegaan naar Sporting : liefde op het eerste gezicht ! Het kon ook bijna niet anders in het oude Alvalade 🥲💚

Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Borussia Dortmund - Atalanta
Olympiacos - Bayer Leverkusen

Galatasaray - Juventus
Club Brugge - Atletico Madrid

AS Monaco - Paris SG (Paris mag dus net als vorig jaar de 2e ronde spelen in eigen land, toen Brest)
Qarabag - Newcastle

Benfica - Real Madrid (kan Real revanche nemen voor afgelopen week...)
Bodo Glimt - Internazionale

Als je nou had gezegd dat het tegen een club is uit dezelfde competitie, prima. Maar Monaco is geen onderdeel van Frankrijk... ;)

• Haha
Waarderingen: JMD

U.G.

Well-known member
Wie van de acht hoort hier eigenlijk niet tussen te staan 😂

We’re in the Twlight Zone and I like it here. Vamos 💪🏼🦎

IMG_4881.jpeg

Bovenaan