Champions League 2025-2026

Joost

Well-known member
Courtois houdt in zijn eentje Liverpool tegen…
En de keeper van Kopenhagen zorgt juist in zijn eentje voor de achterstand. Maar spurs moet verder met tien man na een rode kaart voor Johnston, ook hier via de var
Plus de VAR want waarom Liverpool na die handsbal geen penalty kreeg is onbestaanbaar. Dat gebeurt alleen bij Real Madrid of Feyenoord in de Kuip.

JMD

Well-known member
Plus de VAR want waarom Liverpool na die handsbal geen penalty kreeg is onbestaanbaar. Dat gebeurt alleen bij Real Madrid of Feyenoord in de Kuip.
En de verslaggever vond het terecht 'terwijl het wel volgens de regels is om er een te geven'... Dan is het dus niet terecht.

Iedereen hier kent mijn mening over dit soort situaties, wat mij betreft geef je die pingel idd niet, maar volgens de regels moet je hem geven. Laat dan deze scheids de aanzet geven tot betere/eerlijkere regels.
Eerder vanavond ook al die pingel voor Arsenal, ja volgens de regels kan je hem geven, maar de voorzet gaat via een hoofd tegen de arm aan, omdat de beste man nou eenmaal springt en dat doe je met je armen omhoog om hoger te komen (zie bv hoogspringers)

Batigoal

Well-known member
Wat een geweldige goal zeg van Van de Ven. Zo'n power heeft die gast. Leuk om te zien hoe goed hij zich ontwikkeld. Ik vond hem bij Volendam al wat hebben, maar dit niveau verwacht je dan ook niet meteen.

Verder mooie topwedstrijden. Bayern lijkt op dit moment favoriet voor de eindzege, maar het seizoen duurt nog heel lang. PSG was vorig seizoen voor de winterstop ook niet zo indrukwekkend en draaide in de laatste maanden geweldig.

Totaal onnodige en bizarre overtreding van Luis Diaz op Hakimi trouwens. Leek wel of hij de enkel van Hakimi brak. Dat moet toch een behoorlijk forse schorsing worden voor Diaz? En dat terwijl hij de matchwinner was.

erka

Well-known member
Tot nu toe is Bayern wel de beste ploeg van Europa. Maar wat je zegt, seizoen is nog lang en lang niet altijd wint een ploeg die in oktober op zijn best is ook de CL.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Tot nu toe is Bayern wel de beste ploeg van Europa. Maar wat je zegt, seizoen is nog lang en lang niet altijd wint een ploeg die in oktober op zijn best is ook de CL.
Liverpool stond vorig seizoen aan kop. PSG ging met pijn en moeite door.

U.G.

Well-known member
Juve-Sporting gisteren daar ben ik niet happy van. Een puntje in Italië is natuurlijk ok, maar waarom wordt de lijn van de 1ste 20 minuten niet wat langer doorgetrokken ? Je bent baas in Turijn, publiek is aan het morren, Juve 0 aan zelfvertrouwen. Gewoon zoals je wilt hebben dus. En dan opeens bedenkt Sporting ‘het is wel goed zo’ ff laidback doen nu, lekker zakken, minder intensief. Koren op de molen, Juve houdt de bal langer in de ploeg, groeit onder aanvoering van Vlahovic in zelfvertrouwen. Dan wordt het heel hard strijden, en dan zit je met alle respect ( no offense 😊 ) met 2 mietjes ( Trincão en Pote ), geweldige voetballers maar waarschijnlijk door gebrek aan intensiteit en ook snelheid zitten ze nog in Portugal. Helaas een wending die we vaker moeten ondergaan. Maar goed, op naar de 10 punten in de volgende wedstrijd.

erka

Well-known member
Chelsea kwam al vroeg op voorsprong bij Qarabag, maar Qarabag maakt zojuist gelijk. Zie verder mijn opmerking in het Ajax topic over 'lichtere' tegenstanders.

JMD

Well-known member
En Pafos wint van Villarreal. Jammer, voor PSV was een gelijkspel gunstiger geweest... ;)

Knap van Qarabag!

Bovenaan