Champions League 2025-2026

U.G.

Well-known member
Ik ga er van uit dat U.G. nog wel met een uitgebreid verslag komt van die gemiste strafschop.

Kan ik dat ook inspreken ? Scheelt met tiepen.

Tsja, die penalty…het is Hjulmand vergeven hoor, ‘als je wint heb je vrienden’ heet een oud liedje toch ? Maar als ik invullen mag, ik denk dat onze Deense vriend zich gewoon gek heeft laten maken door dat 18 jarige ventje op doel. Die jongen ( geen gek keepertje trouwens ) stond hem wat uit te dagen, en een penaltynemer heeft doorgaans al vóór of tijdens de wedstrijd een ‘plan’ gemaakt. Hoe dat mannetje ‘m op de lijn stond uit te dagen zei Hjulmands ego waarschijnlijk tegen hem ‘hee die vraagt echt heel erg om een Panenka hè’ en the rest is history. UG’s take 😊 en bovendien neemt ie Gyokeres taak over, en die miste nooit. Dat is al genoeg druk, des te vreemder zijn keuze. Maar goed, goeie wedstrijd verder van hem overigens.

Die tegenstander, bijzonder moeilijk te peilen, Celtic werd uitgeschakeld toch ? Ik denk dat ze wat nerveus en onwennig zijn begonnen, maar gaandeweg kan het best nog wat puntjes gaan pakken, we gaan het zien.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Gisteren naar Newcastle - Barcelona zitten kijken. Dat wordt daar ook een kansloze missie voor PSV. 'Kleintje' uit pot 4.

erka

Well-known member
Zoals zo vaak veel grote namen bij de Turkse ploegen, maar als puntje bij paaltje komt stort het als een kaartenhuis in elkaar. En Frankfurt is stiekem ook wel een goede ploeg. Prachtgoal ook van die Uzun.

Net als die goals van Rashford en Grimaldo. Schitterende vrije trap in de bovenhoek. Afgelopen weekend maakte hij er ook al 2.

Frankfurt is inderdaad een goede ploeg. Al een aantal jaren vrij stabiel ook. Niet goed genoeg voor de absolute top (Real, PSG) maar net daaronder kunnen ze het iedereen lastig maken en van iedereen winnen.

De Turkse topclubs zijn ontiegelijk overschat. Net als de Schotse. Des te onbegrijpelijker dat Feyenoord van Fenerbahce verloor.

Bovenaan