Champions League 2025-2026

erka

Well-known member
2-2 gebleven. Bodo laat hier 2 punten liggen gezien spelbeeld.

Ik kan wel genieten van hoe Bodo speelt. Heel simpel, geen taktische fratsen. Bij balbezit zo snel mogelijk diep naar voren en bij balverlies allemaal terug. Ze vinden elkaar heel makkelijk, iedereen weet wat ie moet doen. En die Hauge, die speelt volgend jaar in de PL. Op zeker.

Makanaky

Well-known member
2-2 gebleven. Bodo laat hier 2 punten liggen gezien spelbeeld.

Ik kan wel genieten van hoe Bodo speelt. Heel simpel, geen taktische fratsen. Bij balbezit zo snel mogelijk diep naar voren en bij balverlies allemaal terug. Ze vinden elkaar heel makkelijk, iedereen weet wat ie moet doen. En die Hauge, die speelt volgend jaar in de PL. Op zeker.
Die Hauge is al eens mislukt bij Milan en bij Frankfurt.

erka

Well-known member
Die Hauge is al eens mislukt bij Milan en bij Frankfurt.

Lijkt me ook niet echt voetballer voor Serie A voetbal. Waarom is ie mislukt bij Frankfurt eigenlijk?
Maar wat een goede voetballer is dat. Super doelgericht en bijna altijd goede voortzetting en ook meeverdedigen.

Batigoal

Well-known member
Het lijkt er op dat Knutsen het beste in die spelers naar boven haalt. Het is wel opvallend hoeveel spelers er vertrokken zijn en inmiddels alweer teruggekeerd bij Bodo na een mislukt buitenlands avontuur. Naast Hauge ook Berg, Bjorkan, Zinckernagel (inmiddel alweer vertrokken) en Evjen. Botheim die een hele goede spits was bij Bodo ook niet gelukt bij meerdere clubs in het buitenland.

Eef de Kip

Well-known member
Hm, een trainer die het beste in zijn spelers naar boven haalt. Ik denk dat ik nog wel een club ken die daar behoefte aan heeft.

Bovenaan