Mijn idee. Bij Bochum heb ik weleens op de tribune achter het doel gestaan. Broer gevegt en zijn vrienden hadden daar een seizoenkaart. De plaatselijke jeugd begon steeds meer 'steer' te maken, wat hun doen heeft besloten om die tribune te verlaten. Je ziet en hoort daar bijna niets meer van de wedstrijd.Ik hou van een pure entourage zonder vaandelzwaaiers en pyro-paupers.
Parijs is nu de eerste hoofdstad uit Frankrijk die een CL-winnaar rijk is.Weggeweest vanavond (dansen...), had wel gedacht dat PSG zou winnen, maar met 5-0... Wow!
Mooi dat PSG wint, voor dit PSG heb ik een zwak, voor die van vorige jaren niet. En ik ben en blijf gek van Parijs, eindelijk heeft de mooiste stad van de wereld een club met de CL-beker in het bezit.
Fijn volk dat een zwak heeft voor die pauperclub.Le Monde meldt dat het op de Champs Elysées en in diverse metrolijnen daaromheen uit de hand loopt...
Dat deed het eerder ook al na de zege van PSG op Arsenal...
Mijn idee. Bij Bochum heb ik weleens op de tribune achter het doel gestaan. Broer gevegt en zijn vrienden hadden daar een seizoenkaart. De plaatselijke jeugd begon steeds meer 'steer' te maken, wat hun doen heeft besloten om die tribune te verlaten. Je ziet en hoort daar bijna niets meer van de wedstrijd.
Op de tribune zo af en toe wel.De tijd dat sfeer organisch was zonder hulpmiddelen, vingerverfdoekjes en overspannen capo's ligt inmiddels achter ons. Bij PEC Zwolle kun je nog authentiek genieten...
Le Monde meldt dat het op de Champs Elysées en in diverse metrolijnen daaromheen uit de hand loopt...
En uitstellen lukt niet, vanwege de overvolle kalender. Spannend!!!!!De pitch invasion gisteren gaat nog gevolgen hebben later deze week. Fans namen stukken gras mee, woensdag a.s. moet er al gevoetbald worden in de Allianz Arena tussen Duitsland en Portugal...
Niet alleen in Parijs ging het mis. Overal in het land waren en rellen en incidenten rondom de festiviteiten. 2 doden, 200 gewonden en 560 arrestaties. Gezellig avondje derhalve.Le Monde meldt dat het op de Champs Elysées en in diverse metrolijnen daaromheen uit de hand loopt...
Jep. Zonde, want het begon heel leuk, als je die beelden vanuit Parijs en de voorsteden ziet tijdens de finale dan zie je multicultureel Parijs in optima forma samen feestvierend.Niet alleen in Parijs ging het mis. Overal in het land waren en rellen en incidenten rondom de festiviteiten. 2 doden, 200 gewonden en 560 arrestaties. Gezellig avondje derhalve.