Champions League 2024-2025

U.G.

Well-known member
Sporting al met 0-3 achter tegen Arsenal.
Nieuwe trainer?

Ja blijkbaar, Amorim verloor in het begin ook weleens met 1-4 van een Oostenrijkse ploeg waarvan ik nu de naam niet eens meer weet.

Harde klap, redelijk geflatteerd en ook wel onfortuinlijk maar uiteindelijk gewooneen duidelijke pak slaag. Arsenal had wat goed te maken, It’s in the game. Next.

Batigoal

Well-known member
Atalanta ook weer met een straffe zege. Die zijn weer goed hoor dit jaar. Kunnen zomaar de Serie A voor het eerst winnen.
Ja, mooie ploeg. Al jaren doen ze het goed natuurlijk, maar ik vind ze dit jaar wat extra's hebben. De Ketelaere speelt de laatste weken ook fantastisch en die Retegui blijkt wel een hele goede spits te zijn.

Dit was echt zo'n avond waarbij je de grote verschillen ziet tussen clubs uit topcompetities en de kleintjes. Alhoewel Milan zomaar punten had kunnen verspelen tegen Slovan Bratislava.

JMD

Well-known member
Blunder van het seizoen is gemaakt, gironaspeler schiet de bal over terwijl hij zo ongeveer op de doellijn staat…

JMD

Well-known member
Rode ster 5-1 voor tegen Stuttgart, die zijn dus van de nul af.
Dat lijkt Graz ook te gaan doen, 1-0 voor tegen girona

Batigoal

Well-known member
Zowel real als Liverpool mist een penalty
Bij Mbappé lukt momenteel weinig, zijn overstap is naar Real is nog geen gelukkige. Hij was ook eigenlijk niet nodig met Vinicius en Rodrygo die prima functioneren. Maar ze hadden iemand die af en toe ertussenin kan spelen, niet nog een speler die graag vanaf de zijkant komt. Benieuwd hoe dat gaat lopen, want er zijn hier en daar al geluiden over onvrede bij beide kampen over deze transfer. En Real mist Kroos ook behoorlijk denk ik. De Franse jongens hebben dat (nog) niet in zich om die rol op te pakken.

Salah trouwens wel met een heel wilde misser. Ik schoot in de lach van de penalty, iets te enthousiaste aanloop. Wel weer een uitstekend resultaat voor Slot en zijn team. Momenteel denk ik het best voetballende team in Europa.

Verrassend resultaat bij Rode Ster-Stuttgart. Nog helemaal niets gepresteerd in de CL dit seizoen en dan zo overtuigend uithalen.

Leuk format, maar als ik op zo'n avond kijk is het lastig om overzicht te behouden. Benieuwd of we in de laatste speelronde een gigantische virtuele stand in beeld krijgen die telkens verschuift, dat zou wel grappig zijn.

erka

Well-known member
Leuk format, maar als ik op zo'n avond kijk is het lastig om overzicht te behouden. Benieuwd of we in de laatste speelronde een gigantische virtuele stand in beeld krijgen die telkens verschuift, dat zou wel grappig zijn.

Ja, dat is wel interessant. 18 wedstrijden tegelijk. Ik verheug me er al helemaal op!

JMD

Well-known member
Ja, dat is wel interessant. 18 wedstrijden tegelijk. Ik verheug me er al helemaal op!
En dat krijgen we drie keer, ook in de Conference League en Europa League. De avonden staan geblokkeerd in mijn agenda

Batigoal

Well-known member
Retegui zal wel slecht geslapen hebben van die reuzekans die hij liet liggen in blessuretijd tegen Real Madrid.

JMD

Well-known member
City en psg 22e en 25e en moeten de volgende ronde tegen elkaar, dat is bijna een finale…
PSV staat daartussen, punten dus echt nodig voor psv om door te komen.

Het zou mij niks verbazen gezien de huidige stand dat zelfs tien punten niet genoeg is om door te gaan.

Normaal gesproken zijn de ploegen vanaf plek 27 klaar, van de beste 26 moeten er dus nog twee af.
Met een zege gisteren had psv nu 14e gestaan met alle kansen op top 8, want zelfs plek drie heeft maar dertien punten.

1 voordeel voor psv: Liverpool gaat in de volgende ronde zich NAW plaatsen als nummer 1 of 2. Dus dan gaat hún laatste duel echt nergens meer om.

Schlotterbeck bij de laatste actie vandaag trouwens zwaar geblesseerd geraakt

Jacco

Well-known member
Mooiste voor PSV zou zijn als City van PSG wint. Zal ook wel gebeuren; PSG is niet echt topclub.

erka

Well-known member
Dat zou wel erg grappig zijn met dit nieuwe format dat of City of PSG er gewoon uitvliegt. Dat was denk ik niet helemaal de bedoeling van de UE$A, maar het is niet ondenkbaar.

gevegt

Well-known member
Dat zou wel erg grappig zijn met dit nieuwe format dat of City of PSG er gewoon uitvliegt. Dat was denk ik niet helemaal de bedoeling van de UE$A, maar het is niet ondenkbaar.
Dat gaan ze dan natuurlijk weer framen dat het nieuwe systeem werkt en niet om het geld gaat.

Bovenaan