Zowel real als Liverpool mist een penalty
Bij Mbappé lukt momenteel weinig, zijn overstap is naar Real is nog geen gelukkige. Hij was ook eigenlijk niet nodig met Vinicius en Rodrygo die prima functioneren. Maar ze hadden iemand die af en toe ertussenin kan spelen, niet nog een speler die graag vanaf de zijkant komt. Benieuwd hoe dat gaat lopen, want er zijn hier en daar al geluiden over onvrede bij beide kampen over deze transfer. En Real mist Kroos ook behoorlijk denk ik. De Franse jongens hebben dat (nog) niet in zich om die rol op te pakken.
Salah trouwens wel met een heel wilde misser. Ik schoot in de lach van de penalty, iets te enthousiaste aanloop. Wel weer een uitstekend resultaat voor Slot en zijn team. Momenteel denk ik het best voetballende team in Europa.
Verrassend resultaat bij Rode Ster-Stuttgart. Nog helemaal niets gepresteerd in de CL dit seizoen en dan zo overtuigend uithalen.
Leuk format, maar als ik op zo'n avond kijk is het lastig om overzicht te behouden. Benieuwd of we in de laatste speelronde een gigantische virtuele stand in beeld krijgen die telkens verschuift, dat zou wel grappig zijn.