Hoezo? Is een open lotingMocht dit de eindstand zijn dan komt psv atalanta of man city tegen en Feyenoord juve of Arsenal.
Hoezo? Is een open lotingMocht dit de eindstand zijn dan komt psv atalanta of man city tegen en Feyenoord juve of Arsenal.
Jep, zo staat het ook in de Uefa reglementen... Maar laten we football manager als uitgangspunt nemen...Ik had op TV hier gehoord dat 9 en 10 tegen 23 en 24 spelen, loting bepaalt dan alleen tegen welke van de twee je speelt. Hetzelfde met 11/12 tegen 21/22 enzovoort.
In de volgende ronde spelen 1 en 2 dan tegen 15/16/17/18, 3 en 4 tegen 13/14/19/20 enzovoort. Wordt dus een tennisschema.
Ik denk dat ze zoveel mogelijk teams uit hetzelfde land uit elkaar willen houden en het daarom zo doen? Gokje dus ik kan er naast zitten maar dit zou mij niet verbazen.Wat een onnodig ingewikkelde loting met slechts een paar teams. Wat zou de reden zijn? Zijn er restricties? Houden ze van de spanning en aandacht rondom een loting?
Juist niet. Ze zorgen er op deze manier juist voor dat alle ploegen tot het eind door blijven spelen. Want bv de nr1 van de groepsfase komt de nr2 pas op zijn vroegst in de finale tegen. Het wordt een tennisschema, en op die manier hou je de sterkste van de groepfase uit elkaarWat een onnodig ingewikkelde loting met slechts een paar teams. Wat zou de reden zijn? Zijn er restricties? Houden ze van de spanning en aandacht rondom een loting?
Ze willen toch nog een loting doen waarschijnlijk voor de media aandacht. Vandaar niet direct 9-24, 10-23 enz, maar loting per 2 paar.Dat is zo, het ging me meer om de loting 15/16 tegen 17/18 en andere paren.
Je kunt ook gewoon doen 15-18 en 16-17, zonder loting
Wel typisch dvk, langer over een loting praten dan over de wedstrijden.