Champions League 2023-2024

erka

Well-known member
Wel wennen voor de Ferencvaros hoolies dat er bij Klaksvik geen donkere spelers rondlopen om apengeluiden tegen te maken.
 

JMD

Well-known member
Breidablik dat Shamrock uitschakelt, meestal liggen de clubs die uit de prevoorronde komen er direct uit, nu komen ze nog 1 ronde verder. En dat betekent dat als ze nog 1 tweestrijd winnen ze verzekerd zijn van een groepsfase.

Ludogorets maakt in de terugwedstrijd de 2-0 nederlaag goed door met 4-0 te winnen.

KI Klaksvik nu tegen HÄcken. 1 van deze 2 ploegen gaat dus sowieso een groepsfase halen.
 

erka

Well-known member
Breidablik moet nu tegen FC Kopenhagen. Dat zal wel einde worden.

Ik heb een zwak voor Breidablik. Vroeger hing er op een studentenkamer in de stad, waar ik vaak langs kwam, een grote vlag met Breidablik voor het raam. Dan heb je wel hart voor de zaak (voor de kenners: Damsterdiep)
 

JMD

Well-known member
Breidablik moet nu tegen FC Kopenhagen. Dat zal wel einde worden.
Jep. Maar dan mogen ze het nog proberen in de Europa League en daarna Conference League. En ze hoeven maar 1 ontmoeting te winnen en Breidablik speelt Conference League. ZOu leuk zijn, net als dat KI Conference League zou spelen. Als VAduz en Lincoln Red Imps het kan lukken, waarom KI en Breidablik dan niet?
 

erka

Well-known member
Jep. Maar dan mogen ze het nog proberen in de Europa League en daarna Conference League. En ze hoeven maar 1 ontmoeting te winnen en Breidablik speelt Conference League. ZOu leuk zijn, net als dat KI Conference League zou spelen. Als VAduz en Lincoln Red Imps het kan lukken, waarom KI en Breidablik dan niet?

O zo, ja zeker!
 

zwammy

Well-known member
Breidablik moet nu tegen FC Kopenhagen. Dat zal wel einde worden.

Ik heb een zwak voor Breidablik. Vroeger hing er op een studentenkamer in de stad, waar ik vaak langs kwam, een grote vlag met Breidablik voor het raam. Dan heb je wel hart voor de zaak (voor de kenners: Damsterdiep)


Haha ik ook maar dan vooral omdat Breida op Breda lijkt 😅😅 sindsdien kijk ik altijd wel even wat ze gedaan hebben.
 

JMD

Well-known member
De winnaar van het duel tussen de kampioen van Faroer en Zweden speelt in de 3e voorronde tegen de winnaar van het duel tussen Noorwegen en Finland... :)
 

JMD

Well-known member
SC Braga - Backa Topola
Rangers - Servette/Genk
Dnipro/Panathinaikos - MArseille
PSV - Sturm Graz
 

JMD

Well-known member
Wat dus direct ook betekent dat PSV ook weet dat als het de laatste voorronde haalt het speelt tegen Braga/Topola of Rangers/Servette/Genk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet de makkelijkste loting, maar wel eentje waar PSV het in moet kunnen redden. Feyenoord speelde er afgelopen seizoen in de groepsfase van de Europa League tegen. In Rotterdam tikten we ze van de mat en wonnen we met 6-0, maar in Graz bleek het toch best een stugge ploeg te zijn en verloren we met 1-0.
 

JMD

Well-known member
Niet de makkelijkste loting, maar wel eentje waar PSV het in moet kunnen redden. Feyenoord speelde er afgelopen seizoen in de groepsfase van de Europa League tegen. In Rotterdam tikten we ze van de mat en wonnen we met 6-0, maar in Graz bleek het toch best een stugge ploeg te zijn en verloren we met 1-0.
Ik denk dat voor het huidige PSV elke ploeg moeilijk is. Er zijn nog bijna geen nieuwe spelers, en wat er is, is vooral voor de 'voorkant'. Men maakt voor het zoveelste jaar op rij de fout te wachten met versterken van de verdediging om er dan vervolgens eind augustus achter te komen dat het weer kut met peren is achterin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sturm Graz was idd stugger dan die 6-0 deed vermoeden. Desondanks zie ik PSV hier niet tegen in de problemen komen. Voorin en op het middenveld voldoende klasse. Achterin is het inderdaad nog wat minder, maar PSV is ook met de huidige selectie een absolute titelkandidaat. Sturm Graz is Emegha kwijt en ik zie nou niet dat ze zich extreem hebben versterkt.
 

Mario

Well-known member
Niet de makkelijkste loting, maar wel eentje waar PSV het in moet kunnen redden. Feyenoord speelde er afgelopen seizoen in de groepsfase van de Europa League tegen. In Rotterdam tikten we ze van de mat en wonnen we met 6-0, maar in Graz bleek het toch best een stugge ploeg te zijn en verloren we met 1-0.
Wanneer zijn die wedstrijden? Met de huidige stand van zaken gaan we van niemand winnen op dit niveau.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer zijn die wedstrijden? Met de huidige stand van zaken gaan we van niemand winnen op dit niveau.

Niet volgende week, maar de twee weken erna.

Vanwaar zo negatief? Simons weg en verder Pepi en Lang erbij toch? Nieuwe trainer, nieuwe energie…
 

Mario

Well-known member
Ik sluit mij aan bij de post van JMD..Met Pepi en Lang kan je voorin nog wel gevaarlijk zijn, maar zolang de achterhoede ruk is...

PSV is er denk ik nog niet klaar voor. Maar we zullen het zien. Voorlopig hou ik het maar op EL voetbal komend seizoen.
 
Bovenaan