Moet teleurstellend zijn dat ze dan nu weer tegen Shamrock Rovers moeten.Wel wennen voor de Ferencvaros hoolies dat er bij Klaksvik geen donkere spelers rondlopen om apengeluiden tegen te maken.
Jep. Maar dan mogen ze het nog proberen in de Europa League en daarna Conference League. En ze hoeven maar 1 ontmoeting te winnen en Breidablik speelt Conference League. ZOu leuk zijn, net als dat KI Conference League zou spelen. Als VAduz en Lincoln Red Imps het kan lukken, waarom KI en Breidablik dan niet?Breidablik moet nu tegen FC Kopenhagen. Dat zal wel einde worden.
Jep. Maar dan mogen ze het nog proberen in de Europa League en daarna Conference League. En ze hoeven maar 1 ontmoeting te winnen en Breidablik speelt Conference League. ZOu leuk zijn, net als dat KI Conference League zou spelen. Als VAduz en Lincoln Red Imps het kan lukken, waarom KI en Breidablik dan niet?
Breidablik moet nu tegen FC Kopenhagen. Dat zal wel einde worden.
Ik heb een zwak voor Breidablik. Vroeger hing er op een studentenkamer in de stad, waar ik vaak langs kwam, een grote vlag met Breidablik voor het raam. Dan heb je wel hart voor de zaak (voor de kenners: Damsterdiep)
Ik denk dat voor het huidige PSV elke ploeg moeilijk is. Er zijn nog bijna geen nieuwe spelers, en wat er is, is vooral voor de 'voorkant'. Men maakt voor het zoveelste jaar op rij de fout te wachten met versterken van de verdediging om er dan vervolgens eind augustus achter te komen dat het weer kut met peren is achterin.Niet de makkelijkste loting, maar wel eentje waar PSV het in moet kunnen redden. Feyenoord speelde er afgelopen seizoen in de groepsfase van de Europa League tegen. In Rotterdam tikten we ze van de mat en wonnen we met 6-0, maar in Graz bleek het toch best een stugge ploeg te zijn en verloren we met 1-0.
Wanneer zijn die wedstrijden? Met de huidige stand van zaken gaan we van niemand winnen op dit niveau.Niet de makkelijkste loting, maar wel eentje waar PSV het in moet kunnen redden. Feyenoord speelde er afgelopen seizoen in de groepsfase van de Europa League tegen. In Rotterdam tikten we ze van de mat en wonnen we met 6-0, maar in Graz bleek het toch best een stugge ploeg te zijn en verloren we met 1-0.
Wanneer zijn die wedstrijden? Met de huidige stand van zaken gaan we van niemand winnen op dit niveau.