JMD
Well-known member
PSV kan in de laatste voorronde CL Rangers loten, in de ronde daarvoor niet.Dat lijkt mij uitgesloten. Glasgow rangers zou in EL ook in pot 1 komen. PSV is denk ik net niet.
PSV kan in de laatste voorronde CL Rangers loten, in de ronde daarvoor niet.Dat lijkt mij uitgesloten. Glasgow rangers zou in EL ook in pot 1 komen. PSV is denk ik net niet.
Volgens mij wijst ie jou er gewoon op dat wat je zei niet klopte, kun je wel proberen hem een JMD’tje in de schoenen te schuiven, maar daar trappen we niet in.Je doet je naam weer eer aan.
Dat werd uiteindelijk 1-7.Breidablik staat in de andere halve finale na 10 minuten al 0-1 voor tegen Tre Penne
In FM nietBen alleen wel benieuwd hoe ze dat gaan doen op een laatste speeldag? Alle 36 ploegen tegelijk?
Ja, in de laatste speelronde zijn alle 18 wedstrijden tegelijk.Ben alleen wel benieuwd hoe ze dat gaan doen op een laatste speeldag? Alle 36 ploegen tegelijk?
Lekker oneerlijk...In FM niet
Ik vroeg me van de week exact hetzelfde af...Waarom staat dit niet meer op teletekst…
Padt is tegenwoordig wel eerste keeper bij Ludogorets.FC Ballkani-Ludogorets Razgrad 2-0, toch wel verrassing. Dat Razgrad met die steenrijke eigenaar komt ook geen steek verder.
Breidablik wint voor de 3e keer op rij, nu bij Shamrock Rovers 0-1. Slovan Bratislava-Swift Hesperange 1-1 is ook wel opvallend. En Sheriff Tiraspol verloor van Constanta met 1-0.
Ferencvaros 😅😅😅