Champions League 2023-2024

U.G.

Well-known member
Goh, verrassend. Een Portugese club die in blessuretijd wint... Na vorige week Benfica, nu

Ik snap dat ivm je obsessieve coëfficiëntengezeik dit best teleurstellend voor je kan zijn, maar dit is topsport jongen, erin blijven geloven tot de allerlaatste seconde is het devies in dit beroep. Als ze deze instelling niet konden opbrengen dan hadden ze beter eeuwig kunnen gaan zeiken op een voetbalforum ofzo.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Ik snap dat ivm je obsessieve coëfficiëntengezeik dit best teleurstellend voor je kan zijn, maar dit is topsport jongen, erin blijven geloven tot de allerlaatste seconde is het devies in dit beroep. Als ze deze instelling niet konden opbrengen dan hadden ze beter eeuwig kunnen gaan zeiken op een voetbalforum ofzo.
Is er ook een Portugese DVK waar ze klagen over de gelijkmaker van Ajax tegen Bodo in de 97e minuut?
 

U.G.

Well-known member
Is er ook een Portugese DVK waar ze klagen over de gelijkmaker van Ajax tegen Bodo in de 97e minuut?

Ja JMDinho heeft vandaag een time-out ban gekregen op DVKao, hij hield er maar niet over op. Same shit, different toilet.

97ste minuut joh ? Ja ik vind dat top, ik weet wat voor heerlijke boost dat geeft, gefeliciteerd Ajacieden !
 

U.G.

Well-known member
Nee dan UG, die combineert zijn liefde voor clubs uit Lisboa in zijn avatar viel mij op. Niet alleen Sporting maar ookBekijk bijlage 762096

Goed gezien, dat ten eerste, maar de symboliek die ik probeer te uiten is dat hij de masker opzet in het huis van dé vijand. Die masker staat nl voor Hannibal Lecter. Hij vreet ze dus op.

Ik haat Benfica niet ( om maar een populaire term eruit te gooien ), I just love Sporting.
 
Bovenaan