Dan is het wel weer logisch.Duitse scheids, die pikken die Ollanders er altijd uit.
Welke?Wat een slechte wedstrijd
Mee eens.Napoli Barcelona
Goh, verrassend. Een Portugese club die in blessuretijd wint... Na vorige week Benfica, nu Porto...Prachtig doelpunt van Porto in de 94e minuut.
Mee eens.
Die andere was trouwens nog slechter.
Wat mij vooral opviel was het heel matige spel van Arsenal die niets echt kon creëren tegen een laag staande ploeg.Goh, verrassend. Een Portugese club die in blessuretijd wint... Na vorige week Benfica, nu Porto...
Wees blij.Oke die heb ik niet gezien
Oke die heb ik niet gezien
Geen van beide gezien!Mee eens.
Die andere was trouwens nog slechter.
Bradford - Wycombe was op ViaplayGeen van beide gezien!
Arsenal zelfs nul schoten op doel. Voor een team dat makkelijk scoort in de competitie opvallend.
Prachtige goal trouwens van Galeno.
Galeno valt al lang goed op. Wordt die niet genoemd voor het Portugese nationale team? Heeft een dubbel paspoort blijkbaar, dus dat zou zomaar kunnen.Ik had dit niet verwacht van Porto. Ik kon wel verwachten dat ze alles op alles gingen zetten in de wedstrijd, maar of dat genoeg zou zijn tegen een big shot uit de PL…
Maar Arsenal viel inderdaad vies tegen, maar dat deden ze eerlijk gezegd ook vorig jaar tegen Sporting. Toen hoorde je her en der nog het excuus “ ja maar, de PL is belangrijker dan de EL, vandaar.” En nu ? Gisteren was het wel schrikbarend slecht. Dat belooft wel een mooie return, met veel Porto-volk in het uitvak. Evanilson en Galeno zijn echt wel goeie voetballers zeg. Parabens Porto.
Galeno valt al lang goed op. Wordt die niet genoemd voor het Portugese nationale team? Heeft een dubbel paspoort blijkbaar, dus dat zou zomaar kunnen.