gevegt
Well-known member
The Doors!This is the end, my only friend..
The Doors!This is the end, my only friend..
Ik vrees ook dat het the end is voor Ten Hag.The Doors!
En dat in deze groep… kijk, bayern is gewoon te sterk, maar Kopenhagen en Galatasaray moet je als man u achter je houden…Bayern op 0-1 bij Manchester United. Bij deze stand ligt Man Utd er volledig uit; Kopenhagen door in de CL & Galatasaray naar de EL.
Kopenhagen kon ik ook zeker van genieten, ik heb een paar wedstrijden van ze gezien en ze zijn gewoon terecht door.En dat in deze groep… kijk, bayern is gewoon te sterk, maar Kopenhagen en Galatasaray moet je als man u achter je houden…
Het wordt nog eens spannend wie de Europa League wint.2-1 Lens in blessuretijd. Over en sluiten voor Sevilla
Dat was inderdaad weer opmerkelijk. Maar goed, blijkt wel dat je als team altijd moet blijven doorvoetballen en er niet op rekenen dat de scheidsrechter wel affluit.Lekker geblunder van de assistent bij porto Shakhtar
Precies. Maar ook een flinke blunder van de assistent, nooit vlaggen bij twijfel. En dit was zelfs nog ' ruim' niet buitenspel, hoe kan je dit buitenspel vinden, en dan helemaal, 'zeker buitenspel' .Dat was inderdaad weer opmerkelijk. Maar goed, blijkt wel dat je als team altijd moet blijven doorvoetballen en er niet op rekenen dat de scheidsrechter wel affluit.
Ooit kon je bij Porto intekenen op maximaal 1 goal per duel ofzo...Lekker veel goals trouwens gisteravond! Porto-Shakhtar was natuurlijk het mooiste duel.
Bubblegum-editie van die oranje/gele raketjes van Barça een paar jaar geleden.Had er een eenhoorn over de shirts van AC Milan heen gekotst? Waren wel de lelijkste shirts ooit in de CL denk ik.
Parken!Kick!
Hups FCK!