Miramar
Well-known member
Ik heb het idee dat de helft van de spelers bewust verzaakt.Ja, ik neem toch aan dat hij het weekend niet meer op de bank zit daar. Jammer hoor.
Ik heb het idee dat de helft van de spelers bewust verzaakt.Ja, ik neem toch aan dat hij het weekend niet meer op de bank zit daar. Jammer hoor.
dat gevoel heb ik al 10 jaar.Ik heb het idee dat de helft van de spelers bewust verzaakt.
Dan is het wel klaar.De koffiejuffrouw ook.
Misschien ligt het niet aan de trainers maar aan Man Utd. Is al jaren een zootje en de ene na de andere toptrainer wordt ontslagen.Spelers en supporters zijn in ieder geval helemaal klaar met Erik.
Ik wou het net posten. Sinds 2014, toen Ferguson wegging, sneuvelden daar o.a. al Van Gaal, Moyes, Mourinho, Ten Hag, enz... Dan kan je toch niet meer volhouden dat de trainers het probleem zijn. Ferguson gunden ze bij United de tijd om fouten te maken, hij zat pas op de schopstoel in voorjaar 1990, toen het van een uitduel in de FA Cup afhing of hij zou mogen blijven (was er toen al 4 jaar), hij won, wond e FA Cup, het jaar erna de EC2 en de rest is geschiedenis.Misschien ligt het niet aan de trainers maar aan Man Utd. Is al jaren een zootje en de ene na de andere toptrainer wordt ontslagen.
Ik heb altijd met plezier naar Lens gekeken. Ze zijn er goed uitgekomen en dat is mooi om te zien. Het is ook leuk om te zien hoe een club met een budget dat ver onder dat van Monaco, Marseille, Lyon en vooral PSG ligt, zich zo staande houdt. Ze doen het dit seizoen iets minder, maar het is een leuk team om naar te kijken. Ik ken Lens al jaren en heb vaak met plezier naar ze gekeken. Ik denk dat er in dat stadion meer mensen kunnen zitten dan er in de plaats wonen.
Leuk om te weten .De stad Lens heeft 30.000 inwoners en in het stadion kunnen 38.000. Vroeger konden er 50.000 in. Maar altijd beetje oppassen met inwonertallen. Lens ligt in een regio met veel andere kernen van 30.000-50.000 inwoners vlakbij, zoals Béthune, Arras, Douai etc. En ook vlakbij Lille. En in die hele regio (Nord Pas de Calais) wonen 4 miljoen mensen en dan is twee grote voetbalclubs (Lille en Lens) best weinig.
Het mooiste Franse voorbeeld is Guingamp. Dat speelt nu op 2e niveau, maar heeft ook in L1 gespeeld en de beker gewonnen. Guingamp heeft maar 7.000 inwoners en in de omgeving is echt helemaal niks. Totale leegte. Hun stadion is 20.000!
Ik weet niet of je dit artikel kan lezen, maar ik vind het wel een leuk stukje over Lens. https://www.volkskrant.nl/sport/psv...rsclub-rc-lens-waar-werken-kunst-is~bf5e6149/Sinds ze zijn gepromoveerd is Lens een leuke ploeg om te volgen. De huidige trainer Haise heeft er een echte winnaarsmentaliteit in gekregen waardoor ze tot het gaatje gaan, soms te ver. En ze hebben ook een goeie neus om talenten goedkoop te scouten. Maar ze missen dit jaar wel een echte spelmaker op het middenveld zoals Fofana (die naar Saoedi-Arabië is vertrokken om met Ronaldo te voetballen). En spits Wahi is talentvol, maar nog geen niveau Openda. Ze zijn wel een stuk minder dan vorig seizoen.
Zonde voor Ten Hag, maar dit houdt hij niet lang meer vol. Wat een zootje toch bij die club.
Desondanks knappe overwinning van FC Kopenhagen. De winnende werd gescoord door Roony Bardghji en die kennen alle Football Manager-spelers wel! Echt weer zo'n groot talent dat je al jaren 'kent' van het spel, maar nu in het echt doorbreekt. 17 jaar en dit seizoen al 7 competitiedoelpunten gemaakt. Benieuwd welke mooie stap hij gaat maken.