Champions League 2022-2023

zwammy

Well-known member
Haha niet meteen zo gepikeerd hoor. Als iets niet gechargeerd wil zeggen doe ik dat niet op het forum.

Prima dat je door een boycot acties of jeuk voor een half vol stadion speelt, mag ook best commentaar op gegeven worden đź‘Ť
 

U.G.

Well-known member
Oh gepikeerd was ik. Ik dacht ik geef je alleen maar wat feitjes mee. Maar als gebrek aan kennis je toch niet weerhoudt, doe er verder maar mee wat je wilt kerel.
 

Maasveld

Well-known member
Om met oplossingen te komen moet je misschien op z’n minst weten wat er qua boycot van supportersgroepen aan de hand is, of…? In jouw geval hoeft dat dus niet, ik zal het iig doorgeven thx. Blijf komen met die tips 🙏🏼
Vanwaar die boycot?
 

zwammy

Well-known member
Mwah, ik mag die feitjes lachwekkend vinden en het een AZ actie noemen om met een half gevuld stadion europees te spelen, prima dat jij daar een andere mening over hebt. Misschien is de volgende ronde de boycot voorbij en is het wat drukker.
 

U.G.

Well-known member
Vanwaar die boycot?

De president heeft sinds z’n aanstelling ruzie met Juve Leo ( de grootste Ultra-groep). Hij heeft er in het begin een prioriteit van gemaakt om hun privileges in te korten, ze zijn al een tijd niet meer welkom in het stadion, en gas en licht zijn afgesloten in hun honk.
Een deel kun je beschrijven als georganiseerd misdaad, van drugs, afpersingen en zelfs tot aan inbraken. Het is wel zo dat alle afdelinkjes van JL trouw aan elkaar zijn. Ze kregen weer gelimiteerd een deel van hun vak terug, uiteindelijk liep het vorige week uit op een behoorlijk langdurige confrontatie met de politie, in het stadion ! En nu is het weer volledig oorlog, en andere ultra’s hebben zich aangesloten.
 

U.G.

Well-known member
Mwah, ik mag die feitjes lachwekkend vinden en het een AZ actie noemen om met een half gevuld stadion europees te spelen, prima dat jij daar een andere mening over hebt. Misschien is de volgende ronde de boycot voorbij en is het wat drukker.

Het stadion was niet half gevuld, er zaten er meer dan 40000. En ik waardeer inderdaad de actie van Sporting, wij vullen zelf ons eigen stadion en zo niet, dan niet.
 

erka

Well-known member
RB Leipzig-Manchester City
Club Brugge-Benfica
Liverpool-Real Madrid
AC Milan-Tottenham Hotspur
Eintracht Frankfurt-Napoli
Borussia Dortmund-Chelsea
Internazionale-FC Porto
Paris SG-Bayern MĂĽnchen

Met Club Brugge of Benfica tenminste dus Ă©Ă©n club uit de niet-grote vijf landen in de kwartfinale.
 

Pascallovic

Well-known member
Lekkere affiches natuurlijk met PSG - Bayern en Liverpool - Real Madrid. Ben je blij mee als groepswinnaar.

Bayern wel genaaid trouwens. Die kon door de lotingsregels op voorhand al geen Frankfurt, Dortmund, Leipzig en Inter loten. Heb je dus al 50% kans op Liverpool of PSG.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
Lekkere affiches natuurlijk met PSG - Bayern en Liverpool - Real Madrid. Ben je blij mee als groepswinnaar.

Bayern wel genaaid trouwens. Die kon door de lotingsregels op voorhand al geen Frankfurt, Dortmund, Leipzig en Inter loten. Heb je dus al 50% kans op Liverpool of PSG.
Dat is gewoon de pech dat drie andere Duitse teams als tweede zijn geëindigd. Hadden overigens ook Club Brugge kunnen treffen.
 

JMD

Well-known member
En vwb de coëfficiënten: Benfica heeft natuurlijk het snoepje met Brugge, maar Porto met Inter een van de zwaarste nummers 2.
 

erka

Well-known member
Blijkbaar wordt Club Brugge als zwak gezien. Terwijl die wel winnen van Atletico, terwijl die nr 3 staat en Sevilla 17 :D
 

JMD

Well-known member
Eens, maar de andere ploegen die ze hadden kunnen loten waren Liverpool, Paris SG, Leipzig, AC Milan, Frankfurt, Dortmund en Inter... Dus was Brugge de op papier wel de minste of 1 van de minste clubs.
 

Pascallovic

Well-known member
Blijf die aanval van Bayern toch wel armoedig vinden. Van spelers als Ribery, Lewandowski en Robben naar Choupo Moting, Sane en Coman.
 
Bovenaan