Champions League 2022-2023

erka

Well-known member
Bayern loopt er fluitend doorheen nu.

Dat PSG, je moet je toch doodschamen met zoveel geld op het veld en dan zo beroerd voetballen he.
 

Pascallovic

Well-known member
Had er wel meer van verwacht vanuit PSG. Hebben toch een trainer aangesteld die bij meerdere clubs vakwerk heeft afgeleverd. Dat het dan hier nog steeds los zand is en gewoon 11 BV’tjes, had ik niet gedacht.
 

erka

Well-known member
10 minuten voor het einde gaat PSG trouwens ook aan de wedstrijd beginnen zo te zien.
 

erka

Well-known member
Ik verbaas me er echt over hoe slecht PSG was groot deel van de wedstrijd. Kun je Neymar, Messi en Mbappe hebben maar als Neymar en Messi beide spelen als een natte drol dan heb je eigenlijk alleen Mbappe nog. Als die goed bediend wordt, wordt het gevaarlijk maar als je die aanvoer afsnijdt blijft er niks over.
Bayern is qua spelersmateriaal op papier minder maar wel een echt team met goede combinaties en duidelijke afspraken.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik verbaas me er echt over hoe slecht PSG was groot deel van de wedstrijd. Kun je Neymar, Messi en Mbappe hebben maar als Neymar en Messi beide spelen als een natte drol dan heb je eigenlijk alleen Mbappe nog. Als die goed bediend wordt, wordt het gevaarlijk maar als je die aanvoer afsnijdt blijft er niks over.
Bayern is qua spelersmateriaal op papier minder maar wel een echt team met goede combinaties en duidelijke afspraken.
Ik vind het spelersmateriaal gelijkwaardig. PSG heeft betere voorhoede spelers, maar achterin heb ik toch liever de Ligt, Pavard en Upemecano dan die 3 (Ramos/Marquinhos, Kimbembe) die er bij PSG staan. Liever Kimmich dan Verrati. Danilo? Laat maar zitten. Dat 16 jarige jochie wat bij PSG in de basis stond daar heeft Bayern ook een betere voor. Tot slot Neymar. Een giftige persoonlijkheid die al jaren geen team op sleeptouw neemt. Zo goed vind ik die niet. Dan maar Coman van Bayern.
 
Bovenaan