De Groene Scout
Well-known member
Geef je honderden miljoenen uit aan spelers vergeet je er een keeper bij te kopen.
Vooral die aanval.Wel een heerlijk elftal hoor Bayern
Vooral die aanval.
Ouwe meuk, te lang doorgegaan.Ja, je zal maar zo'n flutaanval als PSG hebben die 0x op doel schiet.
Die dan ook de 1-1 maakt. Wel goede assist overigens.De enige die er wat van kan is Mbappe.
Niet eens een penalty cadeau gekregen? De UEFA is duidelijk geen FIFA.Normaal gesproken komt er ook nog een Messi momentje.
Ik vind het spelersmateriaal gelijkwaardig. PSG heeft betere voorhoede spelers, maar achterin heb ik toch liever de Ligt, Pavard en Upemecano dan die 3 (Ramos/Marquinhos, Kimbembe) die er bij PSG staan. Liever Kimmich dan Verrati. Danilo? Laat maar zitten. Dat 16 jarige jochie wat bij PSG in de basis stond daar heeft Bayern ook een betere voor. Tot slot Neymar. Een giftige persoonlijkheid die al jaren geen team op sleeptouw neemt. Zo goed vind ik die niet. Dan maar Coman van Bayern.Ik verbaas me er echt over hoe slecht PSG was groot deel van de wedstrijd. Kun je Neymar, Messi en Mbappe hebben maar als Neymar en Messi beide spelen als een natte drol dan heb je eigenlijk alleen Mbappe nog. Als die goed bediend wordt, wordt het gevaarlijk maar als je die aanvoer afsnijdt blijft er niks over.
Bayern is qua spelersmateriaal op papier minder maar wel een echt team met goede combinaties en duidelijke afspraken.